回覆 304# kkchan0503

我有112, 不過無試過bax
你參考下瘦佬 >>> https://youtu.be/rfb8ha1xp74

est112 真係夾好多線都唔啱聽

TOP

回覆  jpwinson

我有112, 不過無試過bax
kityu 發表於 2022-4-16 19:20

師兄,112我無試過但聽講都好正,只係比較難夾線,我無聽過比唔到同Bax嘅意見,但依家有得試Bax,不如師兄你去試吓睇吓有咩分別再同大家分享下,Bax我就覺得高音滑,人聲清,低音夠又沉,但都想知112有咩唔同

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 312# jpwinson

咁要過左紅假先再去試。
我估兩隻取向都好接近,可能分別係低頻同動態上

TOP

前幾日終於收到條CPP 8core 聽人聲真係一流

TOP

Est112 要前端好力水先出到低音+條退火銅會好d。我朋友用ibasso 300max 推就好正。

TOP

本帖最後由 kityu 於 2022-4-16 23:27 編輯

回覆 315# fannam

唔算難推,換返同廠duw03 已經好大提升

TOP

前幾日終於收到條CPP 8core 聽人聲真係一流
kob061a20 發表於 2022-4-16 22:54

恭喜師兄,呢條cpp我覺得真係暫時嚟講係CP值最高嘅線之一,真心覺得值永久保存嘅線

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 304# kkchan0503


    Variations 單元質素明顯比呢對高,分析力同立體感都好啲,低頻可以去到好低,但個中低頻有啲bleeding。BAX相對就優勝嘅係個整體單元銜接好同輕快啲,聽落有啲似單圈。

TOP

回覆 297# jpwinson

試試吓都會profile到啲線,但就有一半嘅線以後都唔會用

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-4-17 12:01 編輯
回覆  jpwinson

試試吓都會profile到啲線,但就有一半嘅線以後都唔會用
saldtch 發表於 2022-4-17 10:00

師兄,非常同意你所講嘅Bax耳機嘅每粒音符銜接得好好,令到有仲好想聽落去嘅感覺,至於線材就無辦法啦,玩得耳機都預咗要配合好多線,雖然有啲線係未必配合而家呢對耳機,但係我都會留返等日後有其他新耳機嘅時候用嚟測試下佢嘅個性嘅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP