回覆  Bruh


    你如果係諗住用 老鼠尾 插NOTEBOOK / DESKTOP 電腦, 留意下你對耳 近唔近你自己部機, 條 ...
billgatesion 發表於 2021-8-31 17:05


又毒海無涯既買線開始哈..

TOP

本帖最後由 billgatesion 於 2021-8-31 17:20 編輯

回覆 311# miracle23


    我唔係咁既意思...IBASSO DC03 /04 條尾應該係固定左.....冇得買條長D OTG 線換上去~

有D 難解釋...你部電腦如放得太遠...你條耳機線都有限長度 點帶到上耳用咁解....

TOP

回覆 310# billgatesion

我知道

TOP

回覆 310# billgatesion
  我想試聽下佢嘅聲底啱唔啱我 唔知邊度有呢啲demo

TOP

本帖最後由 Bruh 於 2021-8-31 17:53 編輯

回覆 308# tskso


買咗kz dq6                                                                       
想買返隻 cca nra 見啲人話唔錯

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-8-31 18:14 編輯
回覆  tskso


買咗kz dq6                                                                       
想 ...
Bruh 發表於 2021-8-31 17:44



    有dq6 唔駛買cca nra,唔覺有幾大提升,貴少少反而我建議你試聽下TFZ 既no.3 19th或T2,話晒間公司日本拎過獎,專門技術又唔少,即使低階款 qc 點都有返上下,岩起步冇理由搞臭自己個名! 都係重要果句,耳機最緊要有得試,唔岩冇壞

TOP

回覆 316# miracle23


    ok

TOP

回覆 316# miracle23


    想問巷仔嗰度有冇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP