各位師兄,我有2個問題,先感謝你們回答
1請問過歌需唔需要攞張卡出來,還是直接用線插電腦就可以過?
2.請問行 ...
tiredbaby 發表於 2020-9-16 17:44


我直接插線落部機度過歌。

移動太快幅度太大是會有叮叮聲的。

TOP

原廠貼好的水凝貼,一入個綠色套就起左上來,跟機果塊貼又貼哀左,而家只好淘番塊貼! ...
kwonglo 發表於 2020-9-16 19:05

我見好似有得淘玻璃貼,唔知會唔會好d 呢?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 311# 摩囉星

謝謝你

TOP

回覆 313# tiredbaby

用過 AD II ADIII 等幾部國產 AMP仔
NUTUBE  IBASSO AMP8 同一台自己裝的座臺
    NB3PRO  真是可以叫無叮叮聲 除左你真是敲佢

TOP

回覆  tiredbaby

用過 AD II ADIII 等幾部國產 AMP仔
NUTUBE  IBASSO AMP8 同一台自己裝的座臺
    NB3PR ...
waltyuen 發表於 2020-9-16 23:24


我之前用過小熊部膽amp,d 叮叮聲真係好難忘

TOP

回覆 314# waltyuen

未用過,,,,所以怕不習慣,因為平時部機放是胸口包........所以怕一路行一路有叮叮聲

TOP

廠方話n3p的胆做過長時間的避震測試,做到-般步行及坐巴士的震動,都可正常運作,即不會有叮叮聲,但跑步急步行走,或者將機放在枱面時的震動等,仍是會有叮叮聲及噪聲。

TOP

回覆 317# 摩囉星
係啊 佢官網有SHOW 個5面包圍防震膠

    回覆 316# tiredbaby

我就放側"咩"袋個暗格無咩事
    回覆 315# leungleung1234


    係哦  瀑布灣小熊我都有買

TOP

N3p個膽模式真係越煲越清,分析力越來越好,膽味比初開聲時淡了不少,不糊也不慢聲。

有冇師兄有相同感覺呢?

TOP

回覆 319# 摩囉星

你係覺 聲細顆粒左多野聽到.就無左個肉地
定真是無尾音綿延迴盪  所以覺 快聲

TOP