摩囉星 當前離線
中級會員
各位師兄,我有2個問題,先感謝你們回答 1請問過歌需唔需要攞張卡出來,還是直接用線插電腦就可以過? 2.請問行 ... tiredbaby 發表於 2020-9-16 17:44
TOP
leungleung1234 當前離線
進階會員
原廠貼好的水凝貼,一入個綠色套就起左上來,跟機果塊貼又貼哀左,而家只好淘番塊貼! ... kwonglo 發表於 2020-9-16 19:05
tiredbaby 當前離線
初級會員
waltyuen 當前離線
特級會員
回覆 tiredbaby 用過 AD II ADIII 等幾部國產 AMP仔 NUTUBE IBASSO AMP8 同一台自己裝的座臺 NB3PR ... waltyuen 發表於 2020-9-16 23:24