本帖最後由 m_m 於 2020-10-31 10:05 編輯
[/url]

我都有睇  , 但佢講無咁誇張話顛覆傳統IEM; 佢只係話 ASX d聲比傳統以前 KZ 耳機好唔同, 別 ...
twg 發表於 2020-10-31 09:43


甘我底調D 改改佢
ASX係顛覆傳統的IEM
改成
ASX係顛覆KZ系列的傳統IEM

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
今次全原美,連膠水積都無甘神~

FRONT-01.jpg

BACK-01.jpg

跟住就係玩膠時間 。修正~係膠玩我,要機型音嘴all fit。利個款睇落小一個碼就ok。正解係錯 。攪一大輪終於有2款頂住先。

耳膠.jpg

GOGOGO 天都光了~上腦震盪煲機去

TOP

對耳機真心至少煲兩日開聲
今日一上耳
明明早兩日唔太夾嘅8絞石墨
今日順耳哂好聽一大截

最少而家有買多冇買錯耳機

TOP

Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
今次全原美,連膠水積都無甘 ...
m_m 發表於 2020-11-1 07:18


ASX 太巨型, 我試過雙節或者三節膠但都係太長戴唔穩 ...

最後用 azla light 短管 S/SS 啱啱好可以推晒入耳, 闊咀又唔會對聲底有好大影響

ASX 係一對用錯耳膠戴唔好會想掉落垃圾筒嘅好嘢嚟

TOP

耳膠黎講
我用開aet 07

TOP

用緊azla 透明嗰對
奇怪嘅係用緊嗰對會鬆
開對全新用就fit 哂條導管

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 308# jozifkwan

Dot++ 唔實喎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP