係咁先啦 當前離線
無聊達人
中級會員
相比買線同耳機,前端應該唔會買太多掛 leungleung1234 發表於 2022-4-14 22:46
TOP
leungleung1234 當前離線
進階會員
初玩嗰時,我只係買左條3舊幾 嘅老鼠尾 唸住玩幾年架,點知用唔夠半個月就俾左阿爸 聽跑馬囉:tit ... 係咁先啦 發表於 2022-4-14 23:00
jpwinson 當前離線
Portable的前端我得幾部,來來去去都係玩其中2、3部多 leungleung1234 發表於 2022-4-14 23:10
saldtch 當前離線
回覆 leungleung1234 有機試試, 而家真係太多線, 都仲未試晒... 暫時覺得都係金銀銅, 銅鍍金加銅鍍 ... saldtch 發表於 2022-4-15 11:22
回覆 leungleung1234 所以我有個持續更新中40x20嘅google spreadsheet I saldtch 發表於 2022-4-15 13:46
我反而有個Excel用來mark 低煲機時間,有時煲過夜就會mark 低煲左幾耐。但只要煲夠200個鐘,就唔會再mark ... leungleung1234 發表於 2022-4-15 18:32
twins_chun 當前離線
師兄講得啱,呢對係真係煲吓之後就會再有驚喜,而且係用線嘅要求會多啲,針對每條線嘅嘅特性比唔同嘅聽感 ... jpwinson 發表於 2022-4-14 13:33