相比買線同耳機,前端應該唔會買太多掛
leungleung1234 發表於 2022-4-14 22:46


初玩嗰時,我只係買左條3舊幾 嘅老鼠尾 唸住玩幾年架,點知用唔夠半個月就俾左阿爸 聽跑馬囉
我上個月都有去旺角試新磚,所以前端嘅提升都好重要㗎

TOP

初玩嗰時,我只係買左條3舊幾 嘅老鼠尾 唸住玩幾年架,點知用唔夠半個月就俾左阿爸 聽跑馬囉:tit ...
係咁先啦 發表於 2022-4-14 23:00



    Portable的前端我得幾部,來來去去都係玩其中2、3部多

TOP

Portable的前端我得幾部,來來去去都係玩其中2、3部多
leungleung1234 發表於 2022-4-14 23:10

我都係得4部+2條老鼠尾+2部amp,不過都有諗部新黑磚,不過都係遲啲先,太多嘢要玩玩唔晒費事浪費時間(主要係黑磚太大舊應該過唔到海關) ,等玩住耳機同線先 我忍

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 285# leungleung1234


    有機試試, 而家真係太多線, 都仲未試晒...
暫時覺得都係金銀銅, 銅鍍金加銅鍍銀 會好D, 可能係因為三隻好唔同driver加埋, 多D 物料個聲會full d

TOP

回覆  leungleung1234


    有機試試, 而家真係太多線, 都仲未試晒...
暫時覺得都係金銀銅, 銅鍍金加銅鍍 ...
saldtch 發表於 2022-4-15 11:22


夾線雖然好花時間,但如果能夠成功夾到理想既聲音組合又確係一件好開心既事

TOP

回覆 295# leungleung1234


     所以我有個持續更新中40x20嘅google spreadsheet I

TOP

回覆  leungleung1234


     所以我有個持續更新中40x20嘅google spreadsheet  I
saldtch 發表於 2022-4-15 13:46

師兄果然勁,會記錄資料呢樣真係正,我都曾經想過但當然係太懶無做到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  leungleung1234


     所以我有個持續更新中40x20嘅google spreadsheet  I
saldtch 發表於 2022-4-15 13:46

我反而有個Excel用來mark 低煲機時間,有時煲過夜就會mark 低煲左幾耐。但只要煲夠200個鐘,就唔會再mark落

TOP

我反而有個Excel用來mark 低煲機時間,有時煲過夜就會mark 低煲左幾耐。但只要煲夠200個鐘,就唔會再mark ...
leungleung1234 發表於 2022-4-15 18:32

係喎,呢個用法好喎,下次要煲耳機嘅時候可以試吓

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄講得啱,呢對係真係煲吓之後就會再有驚喜,而且係用線嘅要求會多啲,針對每條線嘅嘅特性比唔同嘅聽感 ...
jpwinson 發表於 2022-4-14 13:33


除咗刀三 8 core, 仲有試其他咩線?

TOP