RUN IN 左晚 (線是可以 NON STOP RUN GA)
結像 清晰度又好左 可能尋晚太攰未定

TOP

回覆 21# waltyuen

c兄咁同上一條深灰八絞比,白怪好d?

TOP

回覆 12# waltyuen

M11 pro用白怪會有反效果

TOP

本帖最後由 waltyuen 於 2021-4-24 12:44 編輯

回覆 22# akiralok

深灰 濃郁 迷人 耐聽
白怪  2個人聲取捨唔同 所以買晒2條 夾唔同歌
    回覆 23# akiralok

干淨再光亮有D麻煩 加上份AMP 控制唔好
上BA15個D易出事

TOP

本帖最後由 waltyuen 於 2021-4-24 13:01 編輯

4499 DAC 銀線 過4路 巴能AMP
推MT100 PRO 用白怪線
細節 弱音 清楚表現出來了
而且唔突兀

條野只是4舊水

20190205195404_1.jpg (78.55 KB)

20190205195404_1.jpg

TOP

準備攜MT100Pro前往怪物現場一試究竟。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  tskso


    死火,大停电商埸系乜東東
[c
olor=#999999]lokalok 發表於 2021-4-24 04:04


星際

TOP

本帖最後由 ip_csl 於 2021-4-24 21:58 編輯

IMG_20210424_214914.jpg
回覆  tskso

講線的地頭我來問耳牛,封閉式,三至五千筆直,用W2也能推動的,有乜好野介紹 ...
lokalok 發表於 2021-4-24 02:55


可試Audio Technica ATH-WP900(個人先前夾M15).另我買了轉頭用一般mmcx耳機線

TOP

回覆 29# ip_csl


    邊度有得試,pls

TOP