hk133 當前離線
ZenFone 2 食電怪獸前用家 ...
進階會員
TOP
benny8888 當前在線
271 好似貴D要699,640先599,可惜買唔返了,Hi-X55 揾日去试下,我去呢間分店估比較少人试 ... tskso 發表於 2020-8-12 21:27
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
HAKAIDER 當前離線
果日tst tomlee 吾知咩promotion 見-100 即入左 不過2016年 lu haha,, 揾日去試下x55 先 ... benny8888 發表於 2020-8-13 00:53
你講通櫃掉貨果次?! 聞説係通櫃比人停AKG 香港代理前玩野掉貨做爛個市 依家AKG 香港/澳門總代理係世紀 ... HAKAIDER 發表於 2020-8-13 09:54
佢哋係咁㗎, 有次見到640 5百頭,我都冇買,飲恨呵! tskso 發表於 2020-8-13 06:29
tcpdavy 當前離線
初級會員
出街我覺得好快殘喎,夏天真係玩耳牛嘅寒冬,冇冷氣好難搞 tskso 發表於 2020-8-12 18:25