你扭爆佢5個鐘,邊個牌子頂到同我講聲,九成仲要用埋果D所謂煲機碟....

保證3頻均拆 ...
DGCNYO 發表於 2019-2-7 10:33


我幾時有話扭爆佢5個鐘? 就係正正常常用家。
咁得意既尼到啲人?

TOP

我幾時有話扭爆佢5個鐘? 就係正正常常用家。
咁得意既尼到啲人?
wingwingwing 發表於 2019-2-7 15:02

師兄你理解能力有問題

TOP

通常要煲幾耐先 OK ?
peacehoperisc 發表於 2019-2-7 14:28

點解一定要煲而唔正正常常咁用?

TOP

比喻姐,不過煲機來講圈真糸有需要

TOP

新耳機通常生硬,
煲下只希望快d順耳。
你冇要求當然跟機耳塞都ok。

TOP

點解一定要煲而唔正正常常咁用?
harryytm 發表於 2019-2-7 16:11



    太新耳機的喇叭膠較哽,唔靚/未開聲,
細細聲煲一日,音質會改善

TOP