wingwingwing 當前離線
中級會員
你扭爆佢5個鐘,邊個牌子頂到同我講聲,九成仲要用埋果D所謂煲機碟.... 保證3頻均拆 ... DGCNYO 發表於 2019-2-7 10:33
TOP
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
我幾時有話扭爆佢5個鐘? 就係正正常常用家。 咁得意既尼到啲人? wingwingwing 發表於 2019-2-7 15:02
通常要煲幾耐先 OK ? peacehoperisc 發表於 2019-2-7 14:28
lipo18650 當前離線
初級會員
tuoi 當前離線
1個閒人 當前離線
進階會員
點解一定要煲而唔正正常常咁用? harryytm 發表於 2019-2-7 16:11