WallerHomie 當前離線
中級會員
回覆 derek412 睇邊款手機 lu... 而家有啲手機專攻音響... LG V10夠推有餘吧 但a3我覺得聲朦 圈鐵 ... sapphire4890 發表於 13/3/2016 23:01
TOP
78952631 當前離線
進階會員
依家個d xba-a2, a3有咩唔好呀? 想聽聽你意見 longleg 發表於 2016-3-13 19:54
derek412 當前離線
sapphire4890 當前離線
A3聲朦…其實你有冇玩過? WallerHomie 發表於 2016-3-13 23:34
回覆 sapphire4890 v10根本推唔好A3 人聲干 要推好A3要用大電流輸出嘅擴 ... derek412 發表於 2016-3-14 00:07
brainiepc 當前離線
Banned
tvbau 當前離線
回覆 sapphire4890 半首歌 武斷到咁..... tvbau 發表於 2016-3-14 07:53