回覆  shal

我比對846 玩死
marcochl 發表於 2014-7-16 10:22



    應該係HK代理問題

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本身都有諗過買846,但係睇到個代理D服務真係令人止步
都係UE一換一最好,唔洗煩

TOP

本帖最後由 shal 於 2014-7-16 11:03 編輯
本身都有諗過買846,但係睇到個代理D服務真係令人止步
都係UE一換一最好,唔洗煩 ...
chu124578 發表於 2014-7-16 10:55



    買美國水貨
包裝都正D 多個防水盒tim

TOP

除左葡萄,都仲係葡萄師兄GJ
有無借埋朋友隻K3003試?

TOP

除左葡萄,都仲係葡萄師兄GJ
有無借埋朋友隻K3003試?
nelsonlee130 發表於 2014-7-16 11:07



    佢唔借 佢話未聽夠

TOP

回覆 16# marcochl
方正係咁架啦,唔係都唔洗又換代理,台灣就好好多,會寄返原廠換過對比你,一個月時間,但係就會加返一個月保養比你

TOP

回覆 22# lionking32

呢間代理真係好西口
上次都係要要嘈佢先cover 返repair 果個月
要換成對? 得呀, 叫你自己contace shure (咁要你做咩?)

TOP

回覆 23# chu124578

比錢買難受就係呢d

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP