提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問下大家知唔知部機有無得hold機?

TOP

回覆 282# leungleung1234


    堅係無的。

TOP

回覆  truenobzr

I3 果條 3.5 跟機線是一條唔差的線,比起送果條 2.5 線好得多。
N3pro 還在煲緊,夾咩線 ...
kwonglo 發表於 2020-9-15 18:04


謝謝!剛將I3換番3.5原裝線,聽落又真係OK喎,好過之前用2.5轉3.5轉插。

TOP

尋日認真試手上兩粒2.5轉3.5轉插,發覺平衡轉單端,D音質劣化得幾緊要....
看來一係用番原裝線,一係要買過3.5升線....又要使一筆

而2.5轉4.4轉插,可能大家都係平衡,音質差異程度少好多,可以接受。

TOP

本帖最後由 leungleung1234 於 2020-9-16 00:36 編輯
回覆  leungleung1234


    堅係無的。
摩囉星 發表於 2020-9-16 00:02



    我自己答番,原來係有得set,重可以set 熄mon時hold d乜。係系統設置裡面係有得set的。

TOP

過多一個月後會唔會 仲搶得咁犀利?

TOP

回覆  kityu
原本個液化膜? 我揀係咪由佢囉
waltyuen 發表於 2020-9-13 20:36


嗰啲幾蚊有嘅一樽液體?

TOP

本帖最後由 leungleung1234 於 2020-9-16 01:04 編輯
嗰啲幾蚊有嘅一樽液體?
Djtrump 發表於 2020-9-16 00:48



    唔係個d一樽樽液體,佢出廠貼好的是水凝貼,另外包裝內重有一張普通膠貼。

TOP

回覆 286# leungleung1234


    係喎~!

TOP