咁以後都直接買美行,起碼有保證,檢查都做得好認真。ECT就只係個銷售中介,都唔識做測試。

via HKEPC R ...
ericho2016 發表於 2020-10-23 18:09



佢地正路粗粗地都會有 部 機 TEST 個 頻率響應圖
不過 最正 係 搵個 職員用 佢個 唔知邊到 認證 既 金耳朵 去 聽 下 話你知 有無問題
真係好 有 特色
講真 有時如果真係咁明顯 就好

TOP

回覆  118205


    其實呢單野諗返都覺得有D搞笑,如果我信代理件野無壞,咁我哂幾多時間去試,去換其他野 ...
lch142b 發表於 2020-10-24 11:59


最後 咪會 買過第二隻  唔再揀CF 既野

TOP

咁你錯, AK DAP佢地都會搞, 不過收費比行貨有單為高
doubleshot 發表於 2020-10-22 00:26

上年網上出現批特價AK水貨,跟著ECT出聲明寫明水貨唔修理,行貨冇單都奶野⋯⋯

TOP

樓主個代理都叫幫你寄返廠搞,不過浪費晒d時間,下次直接網購啦。

TOP

回覆 273# juno9


    咁樣直接搵乜姐買仲好

TOP

同情樓主,我都係第一次買Campfire,但都係最後一次
其實美國做工都不外如是,我隻polaris買咗兩年半(認真聽係一年)

尋日收皮,燒單元。(用過咁多耳機,第一次燒單元)

見到你呢篇文,我睇都係凶多吉少。因為我冇保養tim~

所以呢只牌子唔會再買,本來打算換綠仙,不了~

TOP

同情樓主,我都係第一次買Campfire,但都係最後一次
其實美國做工都不外如是,我隻polaris買咗兩年半(認真 ...
kawachen 發表於 2020-10-26 23:04


你試下聯絡官方,外國D保養(文化)同香港唔同的,保養期外都會維修不過要收費,官方原文
Any product found to be defective or damaged outside of the warranty period can be repaired for a service fee (parts+labor). An estimate will be provided once your product has been reviewed by our engineers.

TOP

同情樓主,我都係第一次買Campfire,但都係最後一次
其實美國做工都不外如是,我隻polaris買咗兩年半(認真 ...
kawachen 發表於 2020-10-26 23:04


燒單元 好誇喎
用 咩機 PLAY

TOP

本帖最後由 kawachen 於 2020-10-27 16:28 編輯

回覆 278# GIS


LOTOO PAW S1(條跟機條lightning線兩個月就收皮)
我懷疑緊呢套野,但呢個系耳擴應該唔關事掛?

我用咗一年zx300都冇事

TOP

回覆  GIS


LOTOO PAW S1(條跟機條lightning線兩個月就收皮)
我懷疑緊呢套野,但呢個系耳擴應該唔關事 ...
kawachen 發表於 2020-10-27 16:25


咁奇
講真 一條 j  可以 燒 iem
cf 既 iem 動鐵 低阻 啫 都唔係咁容易 燒掛

TOP