我用AET07 好正...

TOP

本帖最後由 蕃‧茄‧仔 於 2020-2-8 14:16 編輯

小弟想問一下
因為本身有一隻UE900S,但就快壞壞地,想換個隻
見尼隻價錢好似好吸引,因為小弟唔係發燒友,我見規格2樣都係4鐵
唔知會唔會大分別尼?
想睇下有無師兄可以解答下先至去試下,唔該

TOP

請問係外國有辦法訂嗎?想支持一下香港品牌。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 273# tongtong1993

好似話遲小小有方法可供外國朋友選購
目前來講,想快可能要搵香港朋友先代訂,再寄比你
呢對野唔會入錯,當然以同價位計

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 FF_ivanchin 於 2020-3-31 00:33 編輯

推返啲水底舊post
啱啱出糧終於有錢買新玩具
買咗佢條黑白線玩吓
佢話係#250條黑線(應該係,除非佢有好多款一樣樣嘅黑線)嘅升級版
之前冇玩過鐵同埋依隻耳機
好難講得出條線有咩分別
外觀方面條線好襯隻耳機
另外
冇記錯瘦佬話仲有隻黑色MMCX版
紫色要訂
應該佢決定唔再淨係做一水mmcx
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(e38e4).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好呀!等我再。。再諗清楚造咩頭好
其實已經諗咗好耐
tskso 發表於 2020-3-31 01:13

以前用開cm 頭
但係cm 頭換非原廠線好易甩
同埋耳掛冇咁貼面
近依2隻耳機用mmcx 好好多  
不過掹嗰陣支針真係易爛嘅
以前唔識掹條線支針俾我掹爛咗

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

以前用開cm 頭
但係cm 頭換非原廠線好易甩
同埋耳掛冇咁貼面
近依2隻耳機用mmcx 好好多   
不過掹嗰陣 ...
FF_ivanchin 發表於 2020-3-31 02:09

mmcx一樣有佢嘅壞處,除非你唔成日換線,
耐咗會氹氹轉,尤其是線身比較硬

TOP