回覆 260# kityu

咁開黎做乜..又要封番
即係..失傳已久 o既太陽能電筒...

TOP

回覆 259# billgatesion

屏蔽!
再腦放一波
雖然真係幾靚(土豪)嘅

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 261# billgatesion

如果唔係 佢d耳機點出咁密
就係因為半開放 所以我仲未買既原因之一

TOP

回覆  saltyfatboy
飯盒四和紫珊4近排都好多人講,我本身用緊紫珊4音質好好, 海貝r3Pro saber edition 都 ...
angelfei 發表於 2021-8-29 17:24


Z4 同好呢 原裝聽流行好夠做, 人聲略前, 低頻力感幾好. 只要接受到制個DIY 機既使用方式就好
另外個部DIY 係煙盒XS04, 比Z4 就平淡啲, 但得意在3.5, 4.4 個聲都幾唔同

R3 PRO saber 又未試過, 可能呢個級數既我會轉左去玩DIY 機

TOP

回覆  saltyfatboy

又好似係WOR...但係直角會唔會頂住耳骨位....加多左粒野點都係唔舒服 ...
billgatesion 發表於 2021-8-29 19:58


個日試又好似無乜野, 都算戴得ok 既, 佢好似輕輕地

TOP

回覆 240# saltyfatboy


    懷疑係推力唔夠 覺得把人聲有少少怪 唔係唔清 但佢好似隔住埲牆同你講 所以想入一啲dac budget 1000

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 267# Bruh

試下換粒膠

TOP

回覆 267# Bruh

有冇去舖頭試下其他player 個聲啱唔啱?  

$1000 以下都係淘仔DIY 機, 近期都係紫珊Z4 同尋聲XS04, 個人推Z4 既, 睇睇上面我個回覆.

TOP