回覆 260# saltyfatboy

靚銅線就算貴極都有個普 ,  金/銀果D 下下萬萬聲玩唔起..
我搵到你講梗邊對啦~ 原來果條管開口位都有粗幼咁分別...THX

TOP

回覆 261# billgatesion

都唔係咖, 1960's 個啲都開天價出黎, 雖然一般都係平啲既
BW22 咁粗既單晶銅又係無買過 自織過一條幼既四絞, 但都硬都出唔到街

對對, 幾得意個pack, 幼管個對人聲都唔錯, 試試希望啱聽啊

TOP

顆粒感呢樣野,我諗都係耳機調音佔重比較多,換線佔重比較細,換啱線就好聽咗,換錯線就難聽咗,但唔可能 ...
philipsrev 發表於 2021-9-9 22:52


同意,音源同解碼都緊要好多,線材影響相對微,除非太雞

TOP

回覆 242# teamhardcore

同場比較下, 好似 Topguy 比極光 吸引 D

TOP

回覆 264# kityu

師兄係巷仔試晒兩對嗎? 聽話近期會返呢

TOP

回覆  waltyuen
A8000 都係唔諗了~一來太貴 二來我又冇好D O既 前端餵飽佢~ CHING 最後有冇入手A8000
...
billgatesion 發表於 2021-9-12 09:33



不妨試夾大白蛇/8絞法國佬銅銀混/4或10絞銀。

TOP

回覆 265# saltyfatboy

係 尋日已經到步

TOP

本帖最後由 billgatesion 於 2021-9-12 21:32 編輯

回覆 264# kityu


    呢期都好多人講呢隻~ 原裝仲有條4.4 MM 6N單晶銅藍色線 幾高級靚仔個樣~
佩服CHING 呢兩日咁熱都走出去試野....

回覆 266# philipsrev

OK ,收到

TOP

回覆  billgatesion

都唔係咖, 1960's 個啲都開天價出黎, 雖然一般都係平啲既
BW22 咁粗既單晶銅又係無買 ...
saltyfatboy 發表於 2021-9-12 14:03


未試粗管, 但試換左SPINFIT CP100 粒膠, D 聲音會散開左無咁好聽...可能係物料太薄!? 細細粒膠聽感可以差距咁多~~  我依家用梗果粒膠 條管硬D 同外圍物料都厚D  可能聚聲D !?

TOP

回覆 268# billgatesion


    Topguy聽流行真係唔錯既條跟機線都係好高質, 仲送埋adaptor

TOP