billgatesion 當前離線
進階會員
TOP
saltyfatboy 當前離線
miracle23 當前離線
中級會員
顆粒感呢樣野,我諗都係耳機調音佔重比較多,換線佔重比較細,換啱線就好聽咗,換錯線就難聽咗,但唔可能 ... philipsrev 發表於 2021-9-9 22:52
kityu 當前離線
philipsrev 當前離線
回覆 waltyuen A8000 都係唔諗了~一來太貴 二來我又冇好D O既 前端餵飽佢~ CHING 最後有冇入手A8000 ... billgatesion 發表於 2021-9-12 09:33
回覆 billgatesion 都唔係咖, 1960's 個啲都開天價出黎, 雖然一般都係平啲既 BW22 咁粗既單晶銅又係無買 ... saltyfatboy 發表於 2021-9-12 14:03
saldtch 當前離線