何解幾位都唔用皮套既?
摩囉星 發表於 2020-9-13 17:05

我都覺得清水套換卡方便啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 teamhardcore 於 2020-9-15 15:54 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(B6B51).jpg
三極管mode聽梁亞姨

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(27B07).jpg
我的心真的受傷了

TOP

20200914_232406.jpg   今日買到了,還有個綠色套跟埋!

TOP

手機 LDAC 都夠做啦又唔食電。

TOP

今日買到了,還有個綠色套跟埋!
kwonglo 發表於 2020-9-14 23:37


I3條原裝線得唔得?
因唔想用轉插,考慮將部份耳機換番原裝線

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

IMG_20200915_163706.jpg

終於有貨喇

TOP

回覆 266# countryboy


      正啊 石墨烯加CCA16 KZ ZAX 16都好聽

TOP

樓上各位ching 不停放毒......_

TOP

回覆 264# truenobzr

I3 果條 3.5 跟機線是一條唔差的線,比起送果條 2.5 線好得多。
N3pro 還在煲緊,夾咩線材及耳機來聽未定,暫時用 I3及跟機線聽住先,都幾好聽。

TOP