本帖最後由 jpwinson 於 2022-4-11 14:21 編輯
深啡隱藏線,分析力係咪好過"不能說2"少少?
twins_chun 發表於 2022-4-11 12:05

我覺得唔止分析力,仲有個空間感好正,單聽你唔會睇得出佢嘅內部用咩材料,其實佢係一條靚銅線,至於用咩銅會咁正就等日後再分享

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

我都加入戰團
saldtch 發表於 2022-4-11 12:44

師兄好呀,大家一齊玩會開心啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄我尋日都有再去試多次呢兩條,真如師兄所講全中,所以呢兩條係我要入嘅首選  

via HKEPC IR ...
jpwinson 發表於 2022-4-11 11:42


真係較少有既高質銅線, 成個氣氛好好

TOP

深啡隱藏線,分析力係咪好過"不能說2"少少?
twins_chun 發表於 2022-4-11 12:05


感覺似係, 但都可能因為 "不能說2" 暗少少, 同埋深啡線個背景再黑啲

TOP

嘩,真係條條個"毒性"都好強喎
係咁先啦 發表於 2022-4-11 12:22


最緊要可以去試左先睇下中唔中
始終銅線要細味, 未必個個都啱

TOP

我都加入戰團
saldtch 發表於 2022-4-11 12:44


師兄都入左 BAX 嗎
感覺如何對比Variations

TOP

回覆 236# saltyfatboy


    未寄到, 都係盲入 仲見平買左FH3.... 買太多野真係...唔玩喇. 唔玩喇... 到左對比吓, Variations 有兩個我唔鍾意既地方: 1. 有ear pressure, 好似太隔音, 個bass 勁到會有distortion; 2. EST 唔多出其實

TOP

感覺似係, 但都可能因為 "不能說2" 暗少少, 同埋深啡線個背景再黑啲 ...
saltyfatboy 發表於 2022-4-11 15:17


因為搞唔清你早前講"相對"不能說2" 細節好啲, 高頻多少少, 但空間感真係好強烈背景又夠黑, 有Hi-Fi 感"

以為"不能說2"正D , 查賓你係指"隱藏線"

TOP

嘩,真係條條個"毒性"都好強喎
係咁先啦 發表於 2022-4-11 12:22

所以最少中一條,多嘅可能兩三條,最攞命嘅係條條都有唔同嘅特性,夾咩單圈又得,夾多單又得,好耐未試過有咁多好嘢玩啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

所以最少中一條,多嘅可能兩三條,最攞命嘅係條條都有唔同嘅特性,夾咩單圈又得,夾多單又得,好耐未試過 ...
jpwinson 發表於 2022-4-11 20:36



    師兄 一條我真係唔夠,因為我又要送條俾女友仔佢仲叫我揀條 外觀靚啲、聲又夾啲 囉

TOP