提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

自己回自己
電平
    原來是屏下方向上拉出 音樂設置度SET
仲有PCM DSD FILTER SET 里2 ...
waltyuen 發表於 2020-9-11 13:59


何解?可唔可以講解下有乜用呢?
我一路都唔知呢個設定要來做乜,謝謝。

TOP

回覆 232# 摩囉星

PCM  在解碼時 改變條CURVE  可以有明顯改變聲音   
    回覆 231# countryboy

人聲既血肉感 里個形容  好正

TOP

呢部機都幾偏食,唔係隻隻耳機都夾得好聽

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

呢部機都幾偏食,唔係隻隻耳機都夾得好聽

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
teamhardcore 發表於 2020-9-11 18:16


請間是偏圈還是鐵多一點?

TOP

請間是偏圈還是鐵多一點?
swordgod 發表於 2020-9-11 18:40

暫時淨係試咗massdrop x noble x好暖,人聲甜,立即下單

今日用ex800st聽左一陣,可能新機落地,推唔開粒圈高頻,暗左少少

得閒再試吓其他耳機輪佢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 ericho2016 於 2020-9-12 01:43 編輯
請間是偏圈還是鐵多一點?
swordgod 發表於 2020-9-11 18:40

Cayin一般都係夾圈多啲,老闆梁生都是動圈愛好者。音色都係視乎耳機搭配,n3pro本身就暖聲底,如果愛音色中正返少少嘅話,就要配個偏上盤的耳機。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 摩囉星 於 2020-9-12 13:06 編輯

係咪夾圈多D就唔敢講,暫時試左咁多對入耳,我覺得以夾純鐵的er4s最好聽。

TOP

回覆 187# countryboy

師兄會比DX160好嗎?還是完全唔同聽感?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP