旺電

TOP

回覆 220# tskso


    旺電

TOP

回覆  leungleung1234


    想問要點樣煲
Bruh 發表於 2021-8-28 12:55

你只要正正常常咁播下歌就ok,唔駛太刻意,順其自然咁過一兩個星期就好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 224# tskso


    旺角奶路臣街8-8A 旺角電腦中心3樓311鋪

288

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 219# saltyfatboy


   OK~
但呢隻又係 DLC類鑽石振膜 單圈...同SUPER ONE 聲底似唔似~

TOP

琴日去咗28 mart 買咗dq6 順便買埋xb10 我覺得人聲方面比較舊耳機今日突出同埋暖咗少少解析力方面有少少唔 ...
Bruh 發表於 2021-8-28 11:40


WELCOME TO CHIFI WORLD

TOP

回覆 228# billgatesion

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-8-28 15:17 編輯

回覆 212# saltyfatboy


    我都係因為mmcx 卻步左, 但有Adaptor 都可以一試, 睇晒D review 話好過FH3, 不過對佢既semi open design 有D 保留, 諗緊FD3 定係Aurora, 單圈都係唔想買太貴, technicality 點都係差D, 我想有NM2+ 既高音, 加返D 正常D 既bass response, 唔知呢對FD3 會唔會太Safe, Aurora 又係玩速銷...衝係有D risk 呢

TOP