回覆 218# 摩囉星   個膽真是唔錯 嘛   
4.4 有LINE OUT  開左就BYPASS VOLUME  好似無行HEADPHONE AMP  
不過搵唔到 點電平

TOP

死喇!我鍾意部機未煲開果隻聲多D添.... ....
摩囉星 發表於 2020-9-11 00:47

放機啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

當 覺得4.4耳擴不夠吸引  比3.5 膽超線性MODE 小左D音樂感


不妨將佢4.4當LINE OUT 位用  有5極用  4芯 ...
waltyuen 發表於 2020-9-11 00:19


買鳥?你喜歡4.4加擴聲多一些?

TOP

回覆 224# swordgod

   聽左2日 喇.    N3PRO HIGN GAIN PHONE OUT 去大耳有點過粗 用 4.4 LINE OUT 加擴 聽大耳會合理返
3,5 原來都有transistor mode 唔行膽行返管  都幾厚聲.但是唔夠膽吸引 , 要得閒開下煲通晶體管個面.

TOP

通晶體管 係唔係 3.5 4.4 同用?

TOP

回覆 226# globe


  睇上一個我回覆 官方圖    HEADPHONE AMP L /R + 去3.5 單端
得閒RUN 下咋

TOP

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(F67CC).jpg
我又揮揮手先  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 waltyuen 於 2020-9-11 14:00 編輯
回覆  摩囉星   個膽真是唔錯 嘛   
4.4 有LINE OUT  開左就BYPASS VOLUME  好似無行HEADPHONE AMP ...
waltyuen 發表於 2020-9-11 01:09

自己回自己
電平
    原來是屏下方向上拉出 音樂設置度SET
仲有PCM DSD FILTER SET 里2個真是好重要

TOP

119175972_10214437121561797_2703266757333164886_o.jpg
超線性 加石墨烯線 連對慢一拍的i4 都好炸

TOP