leungleung1234 當前離線
進階會員
琴日去咗28 mart 買咗dq6 順便買埋xb10 我覺得人聲方面比較舊耳機今日突出同埋暖咗少少解析力方面有少少唔 ... Bruh 發表於 2021-8-28 11:40
TOP
saltyfatboy 當前離線
回覆 saltyfatboy FD3 其實都係有興趣的, 呢期想入吓高質單圈, NM2+ roll 左線後可以, 但都係無低 ... saldtch 發表於 2021-8-27 23:11
yin1988 當前離線
中級會員
Bruh 當前離線
billgatesion 當前離線
XB10真係唔夠力架 有時是但要有聲先用佢 力水真係是但搵條好少少老鼠尾都好過佢 ... yin1988 發表於 2021-8-28 12:51
ericho2016 當前離線
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned