琴日去咗28 mart 買咗dq6 順便買埋xb10 我覺得人聲方面比較舊耳機今日突出同埋暖咗少少解析力方面有少少唔 ...
Bruh 發表於 2021-8-28 11:40

換線可以有幫助,但我建議你先用DQ6一個星期左右再去配線,一來等自己先了解清楚而家個組合既聲,二來等d 圈run-in左,咁樣應該會更好。

TOP

回覆  saltyfatboy


    FD3 其實都係有興趣的, 呢期想入吓高質單圈, NM2+ roll 左線後可以, 但都係無低 ...
saldtch 發表於 2021-8-27 23:11


FD3 真心OK, 問下巷仔訂有冇平少少先 但最大抗拒係個MMCX 頭, 全部2-pin 線
個日係展試晒兩隻, 同FD5 真係差唔遠, 係FD5 音場再大啲
同埋睇review 話FD3 係跟粗同更粗音咀, 唔係FD5 幼同粗

TOP

琴日去咗28 mart 買咗dq6 順便買埋xb10 我覺得人聲方面比較舊耳機今日突出同埋暖咗少少解析力方面有少少唔 ...
Bruh 發表於 2021-8-28 11:40


師兄係同邊套配搭對比?

個人覺得係部XB10 拖後腿, 去啲大舖試下AK SE180 吧, 應該有唔同體會
或者睇下手頭有冇其他音源試下 ?

TOP

XB10真係唔夠力架
有時是但要有聲先用佢
力水真係是但搵條好少少老鼠尾都好過佢

TOP

回覆 211# leungleung1234


    想問要點樣煲

TOP

回覆 212# saltyfatboy


    FD3 , FD3 PRO 只係條線唔同嗎??差左5百...

TOP

XB10真係唔夠力架
有時是但要有聲先用佢
力水真係是但搵條好少少老鼠尾都好過佢 ...
yin1988 發表於 2021-8-28 12:51


對對, 方便用係OK
但都驚Bruh 師兄唔知用咩app 聽, 好似Spotiy default 128kbps mp3 咁會聽到拆聲呢

TOP

琴日去咗28 mart 買咗dq6 順便買埋xb10 我覺得人聲方面比較舊耳機今日突出同埋暖咗少少解析力方面有少少唔 ...
Bruh 發表於 2021-8-28 11:40

點解要xb10,btr5仲好啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 216# billgatesion

睇介紹係咁講, 所以淨要耳機OK 啦, 大家都咁多靚線係手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP