回覆 208# saltyfatboy


    用啲日係tuning耳機佢係幾好聽呀。
EQ試吓啦,有目的去tune好好玩,我個EQ真係要試試

我呃自己隻EDX改係Final 耳機tuning,我認真覺得好聽過近排試聽Final.

有加牙,啲resin 夠晒硬,但支鑽唔得。。。。

TOP

回覆 209# philipsrev

我都係用緊兩節膠啊, 森海跟耳機個對, 個管夠粗

又係MMCX 線無乜.. 但唔太想用個個轉插, 試下有咩銀色線夾買返條算

TOP

回覆 211# saldtch

相信tune 到A4000 咁唔難啊, EDX 有潛質

再開第二對吧, 開牙換管正

TOP

回覆 213# saltyfatboy


    會開多對,一對換殼,一對做reference

TOP

對TA1 都有啲潛質變A4000 既

windows 個foobar EQ 無數值睇唔知拉左幾多

TOP

回覆 215# saltyfatboy


    我覺得TA1又唔得吧, 不過可試試EQ吓

Windows 用foodbar 個interface 太舊喇, 用MusicBee啦

TOP

TA1 都人聲近, 低音又彈彈低, 調返高高頻EQ 失晒控咁都會似

MusicBee 嗎, 研究下先, 有冇得睇即時spectrum ?

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-3-8 12:26 編輯

回覆 217# saltyfatboy


    就試吓用MusicBee 個15 band EQ 啦,
上次話既TA1 - A6mini EQ, 聽Diana Panton 都有7成似A6mini,  幾有味道

好似即時, 你可搵吓plugin 我見有一個spectrogram

對EDX改 真係幾有potential, 試左用Trn T2同T6, 條T6居然會個stage 大到失控. 要用D 無咩stage 既線先得.

TOP

TA1 個中頻人聲係幾好

返去裝黎研究下先,謝謝介紹

聽你講完搞到想入返隻EDX 黎玩

TOP

回覆 219# saltyfatboy


    係, 我覺得係因為夠重, 覺得幾似Tri i3

Foobar 真係舊到一個點, 係好多plugin 用, 我只用來convert 吓野, 兩個都install 無煩惱

買啦, 買啦, 我唔覺意買左5對, 但個stock tuning 真係不合聽了

我唔知係唔係因為seal 得唔好, 而家EDX改聽落好似openback, 個Stage 大得有點過份, 同埋完全唔隔音

TOP