回覆  leungleung1234


    呢個論點幾好,但點解係10000同13000比?可能係10000同10500/11000? ...
Leonbro 發表於 2020-9-24 12:58

我只係想指出代理無呢個借機服務可能係基於成本考慮,相距多少我唔識得計。當然作為End user,最好當然係成本不變又有呢個服務,但可惜想法歸想法,現實還現實。

你返工做多d 野都想收多d 人工,同樣想代理比其他代理多d 服務佢都可能request件貨賣貴d。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 204# lch142b


    我試過GA   我6UO CM跌爆殼寄廠都等2個幾月 你心情明白嘅 買住D CHI FI 頂住先如 ZAX

TOP

本帖最後由 waltyuen 於 2020-9-24 14:12 編輯

回覆 207# leungleung1234


    買2萬都要等2個月的人路過 (雖然是自己跌爆殼)

TOP

回覆  lch142b


     我試過GA   我6UO CM跌爆殼寄廠都等2個幾月 你心情明白嘅 買住D CHI ...
waltyuen 發表於 2020-9-24 14:04



    等兩三個月正常,由其現在,你寄去一來一回,加上不是即時幫你,
都算快了,現在香港寄去香港,已前四日至最遅一星期,
現在沒兩星期也收不到,你不覺封封付帳單収到時也必過最後付款期限,

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

all time best隻碟原來我也有flac版,都不算好高音,
如用徐佳瑩唱的一無所有,會否勁沙呢?

TOP

回復 216 #冷心心

唔知 我無聽過 咁多歌我試過she gone勁沙

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 212 #waltyuen

我諗過買條千零蚊既頂住先 但真係拎返條se返黎又放係到

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 lch142b 於 2020-9-25 02:01 編輯

回復 211 #leungleung1234

其實以我所知ect都食水深 貴都唔緊要 服務你要到位先得家 借條平野聽下既服務都無 我唯有拎住條note10線仔拎返張sp1000 microsd卡聽歌 幾好阿 下次拎返條線直頭個人都好淘醉沙都當無事發生  下鋪野再買呢D野見到ect個貼紙都諗起要維修2個幾月 真係多謝哂 我都未試過有野要維修多過3個月 佢都算代表作

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 leungleung1234

其實以我所知ect都食水深 貴都唔緊要 服務你要到位先得家 借條平野聽下既服務都無 我 ...
lch142b 發表於 2020-9-24 22:28



    我之前隻Layla入廠檢查,佢無答確實時間,最後等左三個月;不過我有7,8副耳塞,無所謂啦;

TOP