提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 210# waltyuen

6UO是什麽?

TOP

啱啱揾到條陳年 3.5 黑色線, 夾 Super One 有d低音炮既味道, 偏中低音, 近排聽慣純銀線既聲, 覺得人聲有小 ...
countryboy 發表於 2020-9-10 16:27

Super 1我配黑白線,中增益/膽模式/三極管,我覺得好夾好好聽,師兄不妨試試

TOP

啱啱揾到條陳年 3.5 黑色線, 夾 Super One 有d低音炮既味道, 偏中低音, 近排聽慣純銀線既聲, 覺得人聲有小 ...
countryboy 發表於 2020-9-10 16:27



    Super one的話你可以試下粗4絞單晶銅鍍銀線。

TOP

用左50小時左右,發覺膽模式開始變聲,清左,冇咁暖咁慢…………
不過可能像係我呢排每日聽得太耐,開始有 ...
摩囉星 發表於 2020-9-10 12:51


請問師兄,是否 50 小時後,真是會清左冇咁暖?

TOP

回覆 215# kwonglo

我仲未肯定,呢幾日聽得太多,有D聽感疲勞,今日到呢家都冇聽,等我今晚再聽真D,再回覆。

TOP

本帖最後由 waltyuen 於 2020-9-11 00:20 編輯

當 覺得4.4耳擴不夠吸引  比3.5 膽超線性MODE 小左D音樂感

119085750_10214433847519948_3164608201679702336_n.jpg
不妨將佢4.4當LINE OUT 位用  有5極用  4芯加網 的線外面SHIELDING網做 GND埋DAP連 巴能AMP
真是唔錯 .

119120255_10214433847239941_656799009784811571_n.jpg (109.48 KB)

119120255_10214433847239941_656799009784811571_n.jpg

TOP

當 覺得4.4耳擴不夠吸引  比3.5 膽超線性MODE 小左D音樂感


不妨將佢4.4當LINE OUT 位用  有5極用  4芯 ...
waltyuen 發表於 2020-9-11 00:19


終於都入左?

官文話部機獨立3.5 LINE OUT才是真LINT OUT咁話喎.........

TOP

請問師兄,是否 50 小時後,真是會清左冇咁暖?
kwonglo 發表於 2020-9-10 20:24


試真左,應該真係清左,無左咁厚聲同通透左,但膽味仲係番度既

另外,D膽工作應該穩定左,無左之前間唔中出現的微量電流聲之類。

TOP

死喇!我鍾意部機未煲開果隻聲多D添.... ....

TOP