shal 當前離線
特級會員
白波 : 貼耳鍋隔音,不入耳道,聲音較柔,多數聽人聲用 黑波 : 貼耳鍋隔音,不入耳道,低音快而重,中高音 ... snp386 發表於 2014-7-26 20:26
TOP
snp386 當前離線
進階會員
你d耳膠536 & 846不能用的 我睇個管size應該係中管&粗管用的 shal 發表於 2014-7-26 20:53
mikemagic 當前離線
中級會員
truenobzr 當前離線
我反覆咁試而家 846 我用白管同 Shure 黑綿最啱自己,之前我 535R 用黑綿 bass 太重兼濛最後用灰膠,一直到 ... truenobzr 發表於 2014-7-28 02:09
最好用係Weston 耳膠 因為個bass又勁又靚高音又正 一定好過shure 棉&灰膠 ... shal 發表於 2014-7-28 08:12
FZ8028 當前離線
係時候頂番上去了 出下個小包膠先,煲左一排,低音收左小小,放假手痕試下不同組合,藍管加 westone ... mikemagic 發表於 2014-8-2 00:13
請問師兄果條線 係邊買? FZ8028 發表於 2014-8-2 02:34