白波 : 貼耳鍋隔音,不入耳道,聲音較柔,多數聽人聲用
黑波 : 貼耳鍋隔音,不入耳道,低音快而重,中高音 ...
snp386 發表於 2014-7-26 20:26



    你d耳膠536 & 846不能用的
我睇個管size應該係中管&粗管用的

TOP

你d耳膠536 & 846不能用的
我睇個管size應該係中管&粗管用的
shal 發表於 2014-7-26 20:53

黑白波係所有耳機都可以用,因為佢係 100 Size

TOP

回覆 208# shal
學到野了

TOP

回覆 207# FZ8028
吾知喎, 可能得一次掛, 跟番第一張單去平

TOP

我反覆咁試而家 846 我用白管同 Shure 黑綿最啱自己,之前我 535R 用黑綿 bass 太重兼濛最後用灰膠,一直到 846 其實白管灰膠都好聲,不過心血來潮試返黑綿點知 bass 啱啱好又唔濛,我買咗 Comply TX100 啲 bass 同灰膠差唔多,黑綿最 perfect!

話時話 Comply TX100 試過一次而家冇用好浪費,有冇人有興趣?

TOP

我反覆咁試而家 846 我用白管同 Shure 黑綿最啱自己,之前我 535R 用黑綿 bass 太重兼濛最後用灰膠,一直到 ...
truenobzr 發表於 2014-7-28 02:09



    最好用係Weston 耳膠
因為個bass又勁又靚高音又正
一定好過shure 棉&灰膠

TOP

本帖最後由 mikemagic 於 2014-8-2 00:40 編輯
最好用係Weston 耳膠
因為個bass又勁又靚高音又正
一定好過shure 棉&灰膠 ...
shal 發表於 2014-7-28 08:12


係時候頂番上去了
出下個小包膠先,煲左一排,低音收左小小,放假手痕試下不同組合,藍管加 westone 耳膠真係不得之了 人聲出左暖過白管,高音更甜,低音更有力左
2014-08-02_00.34.52[1].jpg

TOP

係時候頂番上去了
出下個小包膠先,煲左一排,低音收左小小,放假手痕試下不同組合,藍管加 westone ...
mikemagic 發表於 2014-8-2 00:13



    請問師兄果條線 係邊買?

TOP

請問師兄果條線 係邊買?
FZ8028 發表於 2014-8-2 02:34


shal 兄介紹嗰間

TOP

係時候頂番上去了
出下個小包膠先,煲左一排,低音收左小小,放假手痕試下不同組合,藍管加 westone ...
mikemagic 發表於 2014-8-2 00:13



    Weston 耳膠真係一流的
我現在都用左藍管了

我呢家的線bass真係收左勁多比原廠線

TOP