有無日版人update左 , 3.0 有咩新功能

onkyo.jpg

TOP

日版 play store未有3.0
要轉區先見到?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔該晒,後日個fd過去可以搭單買!
lwwk 發表於 29-5-2017 12:25 AM


朝聖教學...

IMG_2147.JPG (191.51 KB)

IMG_2147.JPG

IMG_2148.JPG (176.59 KB)

IMG_2148.JPG

IMG_2150.JPG (189.92 KB)

IMG_2150.JPG

IMG_2151.JPG (197.2 KB)

IMG_2151.JPG

IMG_2153.JPG (173.27 KB)

IMG_2153.JPG

IMG_2155.JPG (175.18 KB)

IMG_2155.JPG

IMG_2156.JPG (139.35 KB)

IMG_2156.JPG

TOP

朝聖教學...
mig33 發表於 2017-5-29 12:22


去買多部 S1 啦,又開始劈價!

TOP

回覆 205# snp386

你要幫你買

週六我又飛東京

順便介紹埋呢間

IMG_2157.JPG (195.74 KB)

IMG_2157.JPG

TOP

回覆 206# mig33

多謝......不過我唔洗,我公司都喺東京同大板!只係有時咁啱我喺度時佢就未減,一去香港佢就減咁啫!

去開秋月就當然要大手掃 OPAMP 啦!跟住再去掃埋線!

TOP

回覆 207# snp386

掃咗6粒opamp,無得退稅

TOP

回覆  snp386

掃咗6粒opamp,無得退稅
mig33 發表於 2017-5-29 13:49


咁好彩!我上次路過就一粒都買唔到,一早俾人掃晒!

TOP

回覆 209# snp386

行埋去用日文同店員講

妙思遮O山,阿哩媽屎㗎?

佢淫咗一粒出嚟...

二姑奶幾時嫁?

...

TOP