同你感覺差唔多,等多兩星期,換條單晶銅線再睇下。
低頻唔夠厚,其實整體都唔夠厚,仲feel唔到動圈存在 ...
terence0080 發表於 2020-5-24 01:38 
我覺得連原裝線煲返隻圈幾十粒鐘,初步熱咗身,再聽下邊方面不足先再諗換線配搭比較穩陣。
其實以佢現在個首賣特價,都表現合乎水平,而且TRN近期出品個調音係正路返好多下,無以往咁劍走偏鋒,而且外型算多咗用心設計下,個殼又肯落多少少誠意例如:樹脂倒模式公模/全金屬殼(雖然係比較平嘅鋅合金/鋁合金),如果佢肯突破啲用再靚少少單元,不難打上一級同KBEAR/BQEYZ/NICEHCK呢批主力打海外市場嘅牌子競爭。 |