VX今晚試咗,分析力,空間感都比V90優勝,但低頻唔夠V90好,可能新開關係,低頻收放比較快,量感唔係好夠, ...
philipsrev 發表於 2020-5-24 00:28


同你感覺差唔多,等多兩星期,換條單晶銅線再睇下。
低頻唔夠厚,其實整體都唔夠厚,仲feel唔到動圈存在。好大機會係味煲好問題。
調音中性,聽落冇爆都算係咁,flat d。但三百來講收貨既。唔知買唔買佢條純銀試下。

TOP

今晚臨尾見到,我問自己,點解唔係綠色呢
tskso 發表於 2020-5-24 01:27


瘦佬話上面賣家批貨落嚟都唔多,上面好似都賣得唔錯,綠色好似得三幾對,好快賣晒了,今日去到都係得黑色,不過質感上綠色係明顯靚一截。

TOP

同你感覺差唔多,等多兩星期,換條單晶銅線再睇下。
低頻唔夠厚,其實整體都唔夠厚,仲feel唔到動圈存在 ...
terence0080 發表於 2020-5-24 01:38

我覺得連原裝線煲返隻圈幾十粒鐘,初步熱咗身,再聽下邊方面不足先再諗換線配搭比較穩陣。
其實以佢現在個首賣特價,都表現合乎水平,而且TRN近期出品個調音係正路返好多下,無以往咁劍走偏鋒,而且外型算多咗用心設計下,個殼又肯落多少少誠意例如:樹脂倒模式公模/全金屬殼(雖然係比較平嘅鋅合金/鋁合金),如果佢肯突破啲用再靚少少單元,不難打上一級同KBEAR/BQEYZ/NICEHCK呢批主力打海外市場嘅牌子競爭。

TOP

本帖最後由 terence0080 於 2020-5-24 10:01 編輯
瘦佬話上面賣家批貨落嚟都唔多,上面好似都賣得唔錯,綠色好似得三幾對,好快賣晒了,今日去到都係得黑色 ...
philipsrev 發表於 2020-5-24 02:28


幾百蚊來講,算係幾靚,如果同bgvp dmg比,一樣實淨,不過就輕d,我就覺得好事,重要係好戴。講得個樣就補張相先.....

P5230006-resize.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

昨天入了隻綠色,煲机中!

TOP

我覺得連原裝線煲返隻圈幾十粒鐘,初步熱咗身,再聽下邊方面不足先再諗換線配搭比較穩陣。
其實以佢現在個 ...
philipsrev 發表於 2020-5-24 02:52


入多左條TRN純銀,連同送既單晶銅做平衡頭,下星期收到再試下。我對大陸鐵冇經驗,nx7pro個d都唔知係點,今次應該係好體驗。

TOP

真係幾靚仔,講得啱,真係好輕,只有28g,拎上手係有D失望,輕到有D欠缺質感,不過咁,昨晚望落對黑色版 ...
tskso 發表於 2020-5-24 10:36


睇住條線都己經失望,上手係中伏感,但戴上耳又幾舒服,呢個重量,長時間戴都冇問題。調音中正,幾好,另外唔會有鐵圈分離個種不協調,BGVP DMG有呢個問題,過渡唔夠滑。

如果煲好+換線後,聽感厚度提升,活潑d,就有機會好過BGVP DMG。去唔到既話,可能只係反應鐵既質素!不是手工調音問題!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP