Consultant 當前離線
中級會員
最重要係條線未必夾隻耳筒 唔係貴就掂先死 XD SLOPE 發表於 2015-5-12 17:50
TOP
beacher 當前離線
BEX
進階會員
我係Office 收 你會唔會住宅? SLOPE 發表於 2015-5-12 17:49
monster2046 當前離線
SLOPE 當前離線
我都係 office 收呀,唔洗加錢送上門啵 beacher 發表於 2015-5-12 18:35
黑色喜劇 當前離線
初級會員
taxman123 當前離線
回覆 黑色喜劇 可以直接寄到香港嗎? thx taxman123 發表於 2015-5-12 07:37 PM
OEL 當前離線
想買靚線和插,可去外國網站訂,或德發有兩間DIY配件... 深水埗高明都有 呢條自己DIY ... mig33 發表於 2015-5-12 05:40