帥兄就出新野,應該是五月尾出, 三鐵 Etymotic Evo 第一次出多單元,第一次出掛耳式佩帶,建議帥兄看定D先決定 ...
louis0430 發表於 2021-5-12 14:53


謝謝報料~
咁等多陣D舊貨可能會再減....我諗新呢對3-4K 點都走唔甩 不太可能會買了~

TOP

無留意headfi 好耐,
etymotic 竟然有新野出

TOP

Wilson 係原er4 設計師, 佢走左之後先有er4sr/xr 同玩唔到filter

TOP

Er4s係我用咗好多年最鍾意嘅耳塞,但俾我細妹借用到整斷支導管。

再買唔返喇。

TOP

呢隻仲有個大問題就係 "聽診"嚴重 ... 係咪換左條線就可解決到....??

TOP

Er4s用左十年,至今都是我最喜愛的入耳式耳機。

TOP

回覆 9# billgatesion

c/p 比較好
e4000.JPG eph200.JPG

TOP

Er4s係我用咗好多年最鍾意嘅耳塞,但俾我細妹借用到整斷支導管。  

再買唔返喇。 ...
ntony 發表於 2021-5-12 18:53



    4s 貴dd仲有地方買到   4b先難搵, 上年amazon de每對千三買左三對, 放左兩對走都有d後悔
4s 我覺得4sr 取代到  sr美國賣緊usd129 好抵玩XD
但4b無替代品

TOP

4s 貴dd仲有地方買到   4b先難搵, 上年amazon de每對千三買左三對, 放左兩對走都有d後悔
4s 我覺得 ...
fatau 發表於 2021-5-12 23:56


sr美國賣緊 usd129  ? 我見AMAZON 係賣梗181..

TOP

SR同XR錯用左mmcx插,用垂直戴法好易整鬆個插,網上見唔少苦主。
而且識玩er4都知根本唔駛換線,換左線唔係果隻聲根本冇意思。

TOP