用緊FW10000+信長金銀線 之前就FX850/FD01
上年11月去大阪係e-ear有聽過下
感覺就係FW01+左FW10000下放少少 ...
gsw 發表於 2020-3-2 16:48

D貨經過信興手都會賣貴勁多

TOP

D貨經過信興手都會賣貴勁多
sillycheng 發表於 2020/3/2 17:04


有得揀,都係買番狗LOGO好過.

TOP

有得揀,都係買番狗LOGO好過.
gsw 發表於 2020-3-2 17:24


上年係yadobashi個sales俾多5% discount我,計番4000港紙鬆D,不過我最後都冇入到。

TOP

上年係yadobashi個sales俾多5% discount我,計番4000港紙鬆D,不過我最後都冇入到。 ...
rewq38 發表於 2020-3-2 18:23



    友記用VISA有5% discount,4000鬆少少,因為本身想買就一野買下去
    FW1800真心No,Thanks.行價成4千中,慳返少少錢幫補下條信長都好

TOP

FW1500今日一路返屋企一路聽諗真啲又真係好似FD01夠bass變暖左咁
但我自己覺得音場都係唔夠FD01黎,但整體音樂感好過FD01

見有ching問我M1ST點
咁我唯有又寫幾句啦
比較對象係M1ST嘅老大哥 - CD900ST
講左結論先,M1ST我自己覺得好睇前端同歌嘅類型
我覺得佢唔係咁適合classic
流行同演唱會應該無問題
不過兩隻牛都係好耐聽,長聽都無覺得好攰呀要放低一陣咁
M1ST又改善左CD900ST夾頭嘅問題
因為測試線材唔同前端唔同,所以純粹個人感受
如果有興趣都係帶埋機去日本友記或者B記自己聽下再決定會好啲

因為前端係Sony D303,所以用碟做單位
第一隻碟 Wagner: Der Ring des Nibelungen - Symphonic Excerpts


CD1 -2. Ride of the Valkyries
應該無人唔識嘅女武神的騎行
用CD900ST聽嘅時候,非常澎湃有力,但音場唔大,好似喺指揮個位聽咁
用M1ST嘅時候,好似喺指揮個位上空咁,音場係大都好澎湃但好似硬係差咁啲
因為有rip落ZX300,咁接4.4聽,可能條銅+銅鍍銀線嘅關係
啲音清左音場大左但整體覺得無CD900ST澎湃有力

第二隻碟 SUPER EUROBEAT presents 頭文字D Final D Selection


CD2 - Non-Stop Remix
頭D嘅歌相信大家都識啦,我自己好鍾意呢張Non-Stop Remix,因為非常有感覺
用CD900ST同M1ST最大嘅分別應該可以咁講
CD900ST好似你同朋友面對面講野咁喺你面前唱歌
M1ST就好似你同朋友包左卡拉OK喺入唱歌咁,個包圍覺好強
當然CD900ST作為Monitor headphone係無得彈啦
但M1ST個立體感,定位同bass量都好過CD900ST啦
邊種好聽就好個人取向啦
呢隻都有rip落ZX300,咁4.4將佢個優點又再放大左啦,整體更順耳

最後 第三隻碟 BEST OF CHIHIROX II


CD2 - 1. 10 YEARS AFTER
CD2 - 7. Just Fly Away
CD2 - 11. 嵐の中で輝いて

米倉千尋2015年1月橫濱Live嘅錄音
個情況就好似女武神的騎行咁,但就調返轉
用M1ST嘅時候,好似喺米倉前面聽咁,樂手位置聽得好清楚,台上台下非常清晰
但用CD900ST聽嘅時候,好似喺個台上空咁,台上嘅聲有模糊
呢隻碟係M1ST個感覺好啲

TOP

非常感謝師兄詳盡無遺嘅分享!
謝謝!

TOP

1500個BASS未煲開係拳拳打頭咁, 煲開會收儉返少少同smooth左
前排換左條ASUHA,非常滿意

TOP

N3AP用家, 對FW01有D興趣.

FW01 依家賣2000左右, 值唔值得比多一倍上FW1500?

TOP

1500個BASS未煲開係拳拳打頭咁, 煲開會收儉返少少同smooth左
前排換左條ASUHA,非常滿意 ...
cloud417 發表於 2020-3-3 14:29


啱啱買返黎嗰陣真係嚇死我
但就因為係咁令我把心一橫至少要買條銀線黎平衡下
結果慢慢煲慢慢聽愈聽愈有味道

N3AP用家, 對FW01有D興趣.

FW01 依家賣2000左右, 值唔值得比多一倍上FW1500?
edwardccw 發表於 2020-3-3 19:35


FW01我並未持有,但我個人覺得原廠線唔係同FW1500係完美配搭
所有如果要直上FW1500唔係比多一倍係可能比多兩倍錢
我自己都係由SONY轉JVC
當時係用XBA-H3算係你隻N3AP嘅大大哥
當時係覺得隻H3啲bass太勁,可能人大左唔係咁受到啲bass
聽得耐真係攰攰地,加上用左3,4年都舊喇,所以就轉左FD01
嗰隻監聽聲真係舒服到呢
如果真係要2000上下呢個價位又唔係好執着bass嘅可以試下FD01
不過如果前端係手機,我個人偏見係唔洗買咁貴啦

TOP

師兄用咩前端同推薦咩線?
fw1500的確煲開咗舒服好多

TOP