回覆 5# EangDav

原來Lexar 來有中文名
e 張有好陰人買左, 都唔覺有兼容問題

TOP

呢度好多師兄都講過, 例如知名 snp386 大仙, 話 fiio 野盡量唔好買第一水, 又講中了

TOP

用緊玩串流完全係流暢
聲 分析力強
外形 吸引
重量又適中(對我地D女仔黎講唔使帶舊磚出去)
人地少少野就惡耗!都唔D人係咪打手
人地自己公佈,都對用家有責任,會諗辦法

TOP

用緊玩串流完全係流暢
聲 分析力強
外形 吸引
重量又適中(對我地D女仔黎講唔使帶舊磚出去)
人地少少野就惡 ...
Sukiwongsuki 發表於 2019-4-15 22:32


FIIO算係平靚正之選啦, 我部X5 III, 問過國內公司, 換電只需要百幾蚊人仔, 我就真係收貨..

TOP

回覆 9# hk133

應該話暫停生產,你睇國內缺貨就知,部機應該有些問題,所以廠方停生產,如果真係停生產,可能硬件設計有問題。

TOP

我有兩張 Lexar 512GB, 平靚正。一張用響 DX200 好正常, 另一張用響 Surface Go 更加冇可能有事。另外 Fiio 我亦有 X7II, 約半年前買,佢粒 Rockchip 都係單卡變雙卡,用落冇問題,一張 256GB 另一張 400GB, 冇試過插 512GB 因為 512GB 係為 DX200 單卡買。我覺得 Fiio 唔錯尤其是近兩次 fw update...

TOP

唔知點解係要話應該咩應該物, 我就覺得你應該錯, 又唔係官方講, 我夠覺得我應該中六合彩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都唔學人由2016年起不停咁買 Fiio 野,  連 M11 摸都未摸過..

同 吹水閒聊 版一樣, 吹到 一晚可以大戰 ...
kzzs7 發表於 2019-4-16 07:41



    係囉!我同意你講呀!係香港吹咩都係自由!
你乜都未試過話好多牌子唔好!好多討論區都知架啦!😆

TOP

我就一定吾會買Fiio的線

TOP