1個閒人 當前離線
進階會員
TOP
ShunNutta 當前離線
中級會員
wingwingwing 當前離線
正常聽就OK啦, 煲咁快做乜...好趕咩 ShunNutta 發表於 2019-2-7 00:54
DGCNYO 當前離線
Banned
louis3412 當前離線
梗係煲煲佢好啦,有問題快啲拎去換。 5個鐘都頂唔到咁廢,點同佢玩落去呀! ... wingwingwing 發表於 2019-2-7 01:31
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
一向都唔煲照用,見證埋煲嘅過程中嘅音色變化都係樂趣。 harryytm 發表於 2019-2-7 14:23
peacehoperisc 當前離線
既然咁廢, 換N對都會煲壞~ ShunNutta 發表於 2019-2-7 14:09