我部R6琴晚up咗8.1,推力大咗
未up前我要開35度~40度(hight gain)
up咗8.1後開20度~30度(low gain)
用緊R6又幾條2.5線係手,無意欲換pro

TOP

如果用緊R6,我覺得唔使升級住,雖然係有改善,如果聽spotify多,分別唔係咁明顯。
我覺得佢幾個月後會出部用9038pro的R8,買R6係因為佢可以裝app,同埋穩定,如果只做player,大把機好過佢。
反而唔知佢幾時有新國際版固件,而家仲未可以用到Apple Music。仲有干擾的問題還要改善。

TOP

回覆 6# DoraemonKing


  M Team fb 都有依個廣告

TOP

土炮IE800即係冒牌貨?

TOP

本帖最後由 tony_lkt 於 2019-1-11 12:50 編輯
我部R6琴晚up咗8.1,推力大咗
未up前我要開35度~40度(hight gain)
up咗8.1後開20度~30度(low gain)
用緊R6 ...
ShunNutta 發表於 2019-1-10 14:19

師兄係咪跟官網flash? 難搞嗎?
btw 我平時low gain 單端 開40, 平衡30左右

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Wewe 聲就死啦,唔通要係屋企放落個黑洞度聽?
有冇試下包錫紙

TOP

回覆  DoraemonKing


  M Team fb 都有依個廣告
joeny 發表於 2019-1-11 09:46


個壳一樣啫,講明DIY機,三舊水做壯士試下玩。

TOP

師兄係咪跟官網flash? 難搞嗎?
btw 我平時low gain 單端 開40, 平衡30左右
tony_lkt 發表於 2019-1-11 12:46


個指示好差,基本上你係唔會睇得明點upgrade

TOP

Wewe 聲就死啦,唔通要係屋企放落個黑洞度聽?
有冇試下包錫紙
momojaijai 發表於 2019-1-11 16:51


我有銅紙係手,效果會更好,但係我要用wifi聽spotify,怕會接收唔到。
同埋佢係間不中受到干擾先會有噪音,平時都正常,有時會突然會有兩三秒有噪音,搭地鐵都會有,未去到好困擾。

TOP