本帖最後由 saldtch 於 2021-3-4 13:12 編輯

回覆 178# saltyfatboy


   個感覺似係個interface 唔同左既分別, 我唔係好sure, 我接受唔到見到粒鐵, 所以加返對絲襪俾佢地
本來既interface 既感覺似係塊鐵grill 既感覺, 而家用網感覺柔左DD



WhatsApp Image 2021-03-04 at 13.06.16.jpg
鐵filter 似乎唔係好既材料
WhatsApp Image 2021-03-04 at 13.08.15.jpg

TOP

哈哈,著絲襪前影張真身睇下嘛

粒鐵係咪真係貼住個渠蓋咁滯?
我就估係咪太近個蓋反射返轉頭先好似無乜高音咁

下面個排應該係A6 調音管啦

TOP

回覆 182# saltyfatboy


    我唔除襪喇, 影左張都睇得唔係太清楚, 等其他師兄Up圖

都唔係話貼住, 仲有1-2mm
個蓋似乎同D 高音關係唔係好大, 但feel 到個grill 有D 厚, 我覺得用mesh 會順耳D

btw. 其中一塊grill 唔小心整左入去, 出唔返來, test 過damp 左個bass, 係敢撩先無左住個8mm DD...

係A6, 呢D nozzle 都令我大開耳界

TOP

回覆 183# saldtch


    換左厚DD 既mesh再度, 度唔到有咩分別, 但用耳聽得出分別, 似乎用最最最薄既mesh 係令個聲smooth 左.

TOP

謝謝測量分享啊, 用厚既會覺得聲遠啲嗎?

其實下一步諗用棉絲或者纖維填左粒鐡周圍啲位睇下有咩效果

TOP

回覆 185# saltyfatboy


    係侷促左一點點, 高音小左一點點, stage 細左一點點, 聽唔出遠近

可試下用調音棉, 唔會留低唔想要既野係對耳機入面.

TOP

高音少左都合理, 以為會因為咁覺得個音場大左既添
無咁靚調音貼啊, 睇下有咩代替先

但整體黎講甩左個蓋算係好左嗎

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-3-4 17:00 編輯

回覆 187# saltyfatboy


    以我換A6/A6mini/BGVP filter 既經經驗係, 個filter damp 得愈多stage會愈細, 好難用filter tune 大個stage, 可能係我手上既filter 都係敢樣.
愈厚低音會愈多, 高音早D roll off, 部機就愈開愈太聲, 個感覺係多左層野多D如果太厚.

調音貼要買好D 啦, 最貴好似2蚊10張, 唔用好D 既會左右唔同聲呀

甩左一般, 加返對絲襪好左, 唔知有幾多係心理作用.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 188# saldtch

調音貼效果又應該唔會好相反既, 係既太厚個中低多就會矇

買呢啲細價野, 運費貴過佢

絲襪起碼無個反射咁大先啦, 再玩埋個兩個氣孔睇下有冇咩效果

TOP