回復 179 #冷心心

應該係 all time best隻碟
玉置浩二 - 行かないで
玉置浩二 -コール

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 lch142b 於 2020-9-23 12:08 編輯

回復 178 #twg

我想提出多一點係如果首歌愈高音 愈容易出現到問題 如果師兄有興趣 試下steelheart she gone 1分50開始,我隻se左邊去到呢幾個位係高音出唔到沙沙聲,右邊好正常

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 冷心心

應該係 all time best隻碟
玉置浩二 - 行かないで
玉置浩二 -コール

via HKEPC Reader for  ...
lch142b 發表於 2020-9-23 11:40

16bit 44.1k?
係咩位出事?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 183 #ericho2016


コール 就多數2:52 3:06 4:24
行かないで 4:59

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 183 #ericho2016

師兄D歌PM左你

via HKEPC Reader for Android

TOP

lch142 師兄, 其實最簡單, 你自己有沒有試過用你部sp1000 同你聽到有沙聲D 歌, 用另一對 solaris se 來聽,  ...
twg 發表於 2020-9-23 09:20

其實我講左好多次英X之前有post寫過話有solaris se demo, 當然實際上有冇我就唔知啦
但假設如果真係有demo,樓主係旺角8樓買冇可能唔試過 (英X 就係旺角8樓)

TOP

回復 冷心心

應該係 all time best隻碟
玉置浩二 - 行かないで
玉置浩二 -コール

via HKEPC Reader for  ...
lch142b 發表於 2020-9-23 11:40

thx!

TOP

我開始想會不是怪問題。

比如開了 eq, plug 接位清潔,ear plug 問題。

TOP

如果可能,我八卦到想去同樓主一起聽。

TOP

回覆 186# robotken42


    試機  鮑魚殼  黑殼 都得喇

TOP