EJ-20 當前離線
中級會員
TOP
wingkps2 當前在線
進階會員
kof-xi 當前離線
回覆 EJ-20 唔知點解我唔鐘意SONY D設計.相機我就好鐘意 灰黃鸝好似係大陸.我又係唔喜歡大陸牌子. ... wingkps2 發表於 2017-4-12 23:48
fatyee 當前離線
回覆 lwwk 我唔識你地D深奧野架....依家諗住執住個隻咩仙女座最平黑色個隻,2千鬆都OK既, ... wingkps2 發表於 2017-4-12 23:36
ichigo1000 當前離線
trustme133 當前離線
monster2046 當前離線
老人家本身來源係日本. 好野來,唔好同一般山寨野混為一談. trustme133 發表於 2017-4-13 10:23
countryboy 當前離線
Banned