我都入左隻846 玩玩
同W60 可以 PK 0下
初部聽感 可能我主觀 節奏感未夠W60黎 同樂器聲都係W60 清少 ...
FZ8028 發表於 2014-7-21 01:00



    高音都幾刮耳??
線定個人聽感問題?我返而沒呢個問題
高音好清爽

TOP

除左Y 拍,旺角邊度有WESTONE 原裝耳膠? (另Y拍是邊間?) 可否PM下資焊,3Q

TOP

我都入左隻846 玩玩
同W60 可以 PK 0下
初部聽感 可能我主觀 節奏感未夠W60黎 同樂器聲都係W60 清少 ...
FZ8028 發表於 2014-7-21 01:00



   仲有用shure膠聽D高音會勁出的所以會覺得刮耳
但你可轉換下其他耳膠會好好多比起shure膠

TOP

本帖最後由 shal 於 2014-7-21 17:36 編輯
除左Y 拍,旺角邊度有WESTONE 原裝耳膠? (另Y拍是邊間?) 可否PM下資焊,3Q
wingwingkc 發表於 2014-7-21 16:41



    旺角好多耳店都有賣but 多數不難賣要一合過買
一盒6對大約120$左右沒記錯的話
但SSP 有得散買一對35$ 我係ssp買的

TOP

旺角好多耳店都有賣but 多數不難賣要一合過買
一盒6對太約120$左右沒記錯的話
但SSP 有得散買一對3 ...
shal 發表於 2014-7-21 17:14



    請問邊間?我行開去買對先

TOP

請問邊間?我行開去買對先
wingwingkc 發表於 2014-7-21 17:34



    如SSP就係系黃金bitcont 機右面條行仔果間

TOP

上網睇部機在地庫?咁我太約知邊間,好多dac, 喇叭,耳機同貴機keyboard 果間?得閒過去睇睇

TOP

上網睇部機在地庫?咁我太約知邊間,好多dac, 喇叭,耳機同貴機keyboard 果間?得閒過去睇睇 ...
wingwingkc 發表於 2014-7-21 18:39



    條行入口常常有人dome 畫板果條行仔

TOP

旺角好多耳店都有賣but 多數不難賣要一合過買
一盒6對大約120$左右沒記錯的話
但SSP 有得散買一對3 ...
shal 發表於 2014-7-21 17:14


早知湊夠 5 個人買, 平好多

TOP

早知湊夠 5 個人買, 平好多
mikemagic 發表於 2014-7-21 19:40

買對 UM1 好似仲底

TOP