shal 當前離線
特級會員
我都入左隻846 玩玩 同W60 可以 PK 0下 初部聽感 可能我主觀 節奏感未夠W60黎 同樂器聲都係W60 清少 ... FZ8028 發表於 2014-7-21 01:00
TOP
wingwingkc 當前離線
進階會員
除左Y 拍,旺角邊度有WESTONE 原裝耳膠? (另Y拍是邊間?) 可否PM下資焊,3Q wingwingkc 發表於 2014-7-21 16:41
旺角好多耳店都有賣but 多數不難賣要一合過買 一盒6對太約120$左右沒記錯的話 但SSP 有得散買一對3 ... shal 發表於 2014-7-21 17:14
請問邊間?我行開去買對先 wingwingkc 發表於 2014-7-21 17:34
上網睇部機在地庫?咁我太約知邊間,好多dac, 喇叭,耳機同貴機keyboard 果間?得閒過去睇睇 ... wingwingkc 發表於 2014-7-21 18:39
mikemagic 當前離線
中級會員
旺角好多耳店都有賣but 多數不難賣要一合過買 一盒6對大約120$左右沒記錯的話 但SSP 有得散買一對3 ... shal 發表於 2014-7-21 17:14
snp386 當前離線
早知湊夠 5 個人買, 平好多 mikemagic 發表於 2014-7-21 19:40