philipsrev 當前離線
進階會員
回覆 tskso 想問如果電腦用返主機板去做解碼ok? 因為冇wi-fi藍牙卡 Bruh 發表於 2021-8-26 17:09
TOP
Bruh 當前離線
中級會員
saldtch 當前離線
billgatesion 當前離線
miracle23 當前離線
其實我唔同意嘅,只係大家咁熟,冇直接討論, 後大家唔得閒 先講,夜媽媽係我主場,夜班師兄實知, ... tskso 發表於 2021-8-26 14:56
teamhardcore 當前離線