回覆  tskso


    想問如果電腦用返主機板去做解碼ok? 因為冇wi-fi藍牙卡
Bruh 發表於 2021-8-26 17:09


梗係得,你直插電腦個3.5mm 係咪?不過注意電腦機箱內多干擾,可能會比較多底噪/電流聲 。

TOP

回覆 161# philipsrev


    ok

TOP

回覆 95# billgatesion


   聽YOASOBI 係要bassy D 既IEM 啦, 一半人聲, 一半係EDM

TOP

回覆 163# saldtch


    係呀, 有時背後D電子音好正 ,跟住去番前~
之前我係講梗隻CSN 得BASS 過強, 聽人聲, 再高音D 會弱左, 我聽左一日已經冇再聽可能要煲下會好D?~

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-8-26 18:36 編輯
其實我唔同意嘅,只係大家咁熟,冇直接討論,  後大家唔得閒 先講,夜媽媽係我主場,夜班師兄實知, ...
tskso 發表於 2021-8-26 14:56

我反而鐘意用d Band song 黎試歌,台灣Hot dog d 歌都唔錯,聽到d混音同樂器聲唔會混埋一舊,Bass 有力又有彈性,歌手d vocal又清晰有力唔會太靠後就正,動鐵d bass 快放快收,始終做唔到動圈果種深層同擊鼓後果種餘後彈性同泛音

TOP

回覆 164# billgatesion


可能係對膠, 試試CP360 / CP100

TOP

回覆 166# saldtch


    都有可能係, 但打左入冷宮算了...同埋我帶唔好頂住隻耳仔~

TOP

不如你比條你聽開嘅歌YouTube link我,今晚用iphone幫你試吓aria 同 zas我覺得邊個好啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-8-26 21:02 編輯

回覆 167# billgatesion


    哦,買咗Variations同AST 後我都係得閒先拎出來比較吓,不過spinfit買得過。

TOP

回覆 169# saldtch


    Variations...通常入左D 好野後應該更冇動力拎番出黎玩...
之前買左粒spinfit (有兩塊帽果隻,以為最貴最勁),  結果冇隻耳機笠得好又入冷宮..~

TOP