提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 LB168 於 2021-3-4 07:23 編輯

回覆 150# saltyfatboy

CA16 係四平八穩, 音場又幾深分離度好啊, 大柵野都係從容應乎呢

Bingo

Ca16的人聲,雖唔可用清晣及滑如絲來影容。覺得人聲表達係成熟形,甚至磁性……

TOP

回覆 150# saltyfatboy

師兄呢句睇唔明

“整一節仔牙簽頭塞住外面凸出位個窿”

TOP

回覆 151# countryboy

整走濾網師兄啱聽就好啦
CA16 係低頻延爭啲,其他都相當唔錯,俾時間煲練下佢

瘦佬話星期五會返、不過都係whatsapp 佢問左先穩陣

TOP

回覆 152# LB168

傾到我都拎返對CA16 出黎聽下,再認真AB DQ6 先

見你前面分享既歌,有管樂器個類,去到啲中低頻位,CA16 同其他圈鐵有冇唔同呢?

TOP

回覆 153# saldtch

其實係想整細啲個窿,用blue tab又好似封得太死
所以先話試用牙簽頭就應該仲有啲位入到氣咁

TOP

回覆  saldtch

其實係想整細啲個窿,用blue tab又好似封得太死
所以先話試用牙簽頭就應該仲有啲位入到氣 ...
saltyfatboy 發表於 2021-3-4 09:04

用透明膠紙得唔得

TOP

本帖最後由 saltyfatboy 於 2021-3-4 09:21 編輯

回覆 157# leungleung1234

都可以喎,黐住半邊窿咁,比較方便呢,謝謝師兄提議啊
淨係諗住塞野封住佢

但拆濾網比較緊要,佢個個渣隔擋住太多
睇官方圖粒鐵好近導管口,應該會出唔到聲咁

TOP

回覆  leungleung1234

都可以喎,黐住半邊窿咁,比較方便呢,謝謝師兄提議啊
淨係諗住塞野封住佢

...
saltyfatboy 發表於 2021-3-4 09:18

皺紋膠紙唔甩膠,痴晒成個出氣口,再用針開洞容易調教大細

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回復 159 #teamhardcore

一言驚醒夢中人,謝謝

via HKEPC Reader for Android

TOP