今晚有幸一見真身,仲要分別兩位師兄先後借出試聽,一個用原線,另一用4鉸銅合金,耳機得喎,人聲整體,感 ...
tskso 發表於 2021-3-18 21:55



    啱聽就要去馬,聽說停產

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 tat123 於 2021-3-18 22:34 編輯
希望佢快D停,佢唔停產就我破產
tskso 發表於 2021-3-18 22:23


    買啦,鈹圈
    後巷係咪冇demo?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

法國佬+信仰 是28暫時買過最貴卻滿意的組合,而且越煲越透 分析力又起度個下正。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  tat123

諗下先啦,呢排入手嘅綫未聽得切,況且差點忘記我有對urban fun

**見了幾次,有條4.4 kata ...
tskso 發表於 2021-3-18 23:31


我都係聽唔切啲線,同埋超一未開始煲
Katana 2pin?呢條係我嘅waiting list

TOP

回覆 155# waltyuen


    得閒去試下呢個組合先

TOP

回覆  tat123

諗下先啦,呢排入手嘅綫未聽得切,況且差點忘記我有對urban fun

**見了幾次,有條4.4 kata ...
tskso 發表於 2021-3-18 23:31



買啦,早兩日一見有現貨4.4諗都無諗
難得有現貨

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP