回覆  Leonbro

內阻應該同控制力無關,r6 pro同plenue 2內阻都好低,但感覺r6 pro 個控制力唔夠plenue 2 ...
nwnqht 發表於 2020-9-22 16:54

R6pro 個高輸出主要靠高電壓。電壓與電流2者成份不夠平均。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我好奇 Empire Ears 奧丁得 3ohm,有咩機可以推得好

via HKEPC Reader for Android
ericho2016 發表於 2020-9-22 16:15


3ohm呢d 咁exceptional既就只有加增抗線,唔想加線就只有搵下有d amp會低到去0.x,例如rme-adi2、dragonfly、magni3。Portable我唔熟你要自己搵下。

TOP

本帖最後由 lch142b 於 2020-9-22 18:45 編輯

回復 144 #cocteau

下 你買野checkspec唔係上官網check ,小朋友 我分享代理售後服務唔係聽你技術分享仲要係錯既
我開始懷疑你條友都唔知係唔係代理D人 買左3個月有問題唔比人講 係咁講各種理由總之就買家問題 你幫間行幫到咁 收好多阿? 心照啦 我講出黎既野有邊D係屈間行 ECT 都有人望住個post既老實講 唔通ect會無啦啦問我拎首歌

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 153# lch142b


    喂唔好咁喇
改POST 成個回覆 原文 唔同晒 前幾個回覆又插人  跳出跳入

TOP

本帖最後由 lch142b 於 2020-9-22 18:51 編輯

回復 154 #waltyuen

師兄 我不停加野者主要野都無變過 成個post根本就講代理服務

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 155# lch142b


    144#啊  改左3個版本  里度雖然可EDIT 舊回覆. 但真是唔好咁玩法 .  

TOP

回覆 151# ericho2016

r6 pro 唔係高電流咩?我見係標750mw

TOP

回覆 157# nwnqht


R6PRO    用SSM6322 好似   無咁高哦
以下是DATASHEET COPY 出來
行緊5V 時 估計 R6PRO 都是5V
OUTPUT CHARACTERISTICS
Output Voltage Swing
Each Output RL = 600 Ω ±3.3 ±3.4 V
RL = 32 Ω ±2.8 ±2.9 V
RL = 16 Ω ±2.0 ±2.6 V
Output Current RL = 16 Ω, rms voltage (VRMS) = 1.6 V,
THD + N= −118 dB
100 mA rms
Short-Circuit Current RL = 10 Ω; source/sink +240/−190 mA
Closed-Loop Output Impedance 10 Hz to 20 kHz 0.04 Ω

我見嗨背官網寫Output Power         245mW+245mW(@32Ω) 4.4個面

TOP

機器要內阻低+電源供應 2樣做得好先夠推。

via HKEPC Reader for Android
ericho2016 發表於 2020-9-22 17:09


所謂1/8 rule都只係rule,數面野,amp體質夠好就唔一定會軟腳。

TOP

回復 cocteau

下 你買野checkspec唔係上官網check  ,小朋友 我分享代理售後服務唔係聽你技術分享仲要 ...
lch142b 發表於 2020-9-22 18:27

我買野??

係呀,有人同你唱反調,就一定係收左錢講野喇。點有可能係因為以事論事講公道呢,點有可能係你野蠻呢,一定無可能啦,呀大小姐。

TOP