好似變返正常~

TOP

諗住五月去日本才決定

日本街價估計沒有日森好,所以今朝入手了。
mig33 發表於 2017-4-26 12:25

如果未買我都會入手啦..唔駛諗...
平成6百HKD....

TOP

回覆  WKML

仲有機會!食飽飽再玩過!只不過係因為有人咁樣!

其實識玩一定係 Join Prime,咁 ...
snp386 發表於 2017-4-26 11:24

你又唔一早咁講..
大家一齊買..

TOP

如果未買我都會入手啦..唔駛諗...
平成6百HKD....
crizz 發表於 2017-4-26 12:30


   
我都係咁話
(之前已經買左)

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

要買就快!冇咗多個 7 折不過都仲有接近 8 折!
snp386 發表於 2017-4-26 01:53


   
的確又平左
我個時買冇咁平

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

4月5日買
日馬
40000日元直送香港
安慰自己
早買旱享受吧...

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

日亞直送個3萬羊30R一閃既逝,而家二千蚊樓下推介,唔駛再問邊部喇掛  唯一安慰係 dp-s1 個價仲未 ...
countryboy 發表於 2017-4-26 14:29



    冇眼睇了

TOP

回覆 157# countryboy

DP-S1尋晚先做過接近30000yen,30R就低過30000yen好多啦,唔係又點會有人掃咗咁多部,扣咗8+5%都係兩萬幾yen一部,不過有買唔洗急,佢補完貨再玩過,DP-S1最少一定去返35000yen除稅前價!

TOP

本帖最後由 mkid 於 2017-4-26 19:51 編輯

有冇 CMX1 份 ?  

TOP