snp386 發表於 2014-7-18 18:07



    View not found

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 142# lionking32
係囉,我女朋友都是這樣跟我說的-->Baby 我哋幾時去開餐呀

TOP

回覆  lionking32
係囉,我女朋友都是這樣跟我說的-->Baby 我哋幾時去開餐呀 ...
snp386 發表於 2014-7-18 18:10



    台灣&日本影音店我都去過d service 好到呢
我以為我變左大客

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 154# shal
當然啦,由其是台灣 My Exx(開名怕又被人話我幫自己賣廣告)

TOP

香港:買唔買?唔買拜拜
lionking32 發表於 2014-7-18 18:18



    係=.=
台灣就算沒幫陳,都會同你交流下吹下水

TOP

係=.=
台灣就算沒幫陳,都會同你交流下吹下水
shal 發表於 2014-7-18 18:21

高毛利商品當然要這樣做啦,不跟你交流你又點會信佢係專業幫佢買,跟香港是兩回事,香港只會說,當然是貴的靚啦,但係貴的有很多又無得你試,加上靚的又是不是每個人都啱聲啦,不象台灣VE6 XControl 跟 AK240 和 HUGO 都有得你試,這樣才可以知道貴的是不是真的適合自己

TOP

本帖最後由 mikemagic 於 2014-7-18 22:48 編輯

回覆 129# shal
我跟你買左四色線,應該會好 d 掛,但都會用原裝線試吓原毐先
佢原裝跟來的膠好吾好?

TOP

回覆  shal
我跟你買左四色線,應該會好 d 掛,但都會用原裝線試吓原毐先
佢原裝跟來的膠好吾好? ...
mikemagic 發表於 2014-7-18 21:33



    原廠耳棉都ok ga
点呀有耳聽感如何呀?

TOP