shal 當前離線
特級會員
snp386 發表於 2014-7-18 18:07
TOP
lionking32 當前離線
Banned
snp386 當前離線
進階會員
回覆 lionking32 係囉,我女朋友都是這樣跟我說的-->Baby 我哋幾時去開餐呀 ... snp386 發表於 2014-7-18 18:10
香港:買唔買?唔買拜拜 lionking32 發表於 2014-7-18 18:18
係=.= 台灣就算沒幫陳,都會同你交流下吹下水 shal 發表於 2014-7-18 18:21
mikemagic 當前離線
中級會員
回覆 shal 我跟你買左四色線,應該會好 d 掛,但都會用原裝線試吓原毐先 佢原裝跟來的膠好吾好? ... mikemagic 發表於 2014-7-18 21:33