回覆 129# tskso


   
想問銅係講緊耳機線

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 LB168 於 2021-8-26 14:24 編輯

回覆 124# Bruh
不論平或貴,名牌或chifi。冇話一副耳機可以用到壞才買另一副。即使單圈,一圈一鐵兩鐵三鐵………。都是不同廠家及調聲技術,或設計者品味兩音色莫大出入。而chifi就係比到呢個大眾都消費得起的價格,來娛樂自己的途徑,即是用錢買開心也。師兄不防可多買幾副,促進吓CHIFI業的發展。

TOP

回覆 133# LB168


    但係而家諗唔到買邊款先

TOP

回覆 133# LB168

有諗過買圈鐵耳機 但係驚太難煲

TOP

回覆 132# tskso

Nra睇吓大家聲音聲音簡評再諗,需然唔係貴。
但mirror及DN3暫可止吓痕癢。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有諗過水月雨aria 但係手機難推

TOP

回覆 135# Bruh

首先一副耳機由开箱煲到入狀態,聽住聲音轉變,到後來配線都係一種樂趣。
第二,你驚太難煲,不如驚太難推得好仲合理。
Mirror或者DN3兩者價位相約。後者易入狀態啲。

TOP

淘寶盲入真係靠睇評測.. 樓主要 女毒. ACG . 中高頻, 低頻唔轟耳..  等你分享.
大陸耳機成日推多圈多鐵為賣點. . 我都入咗幾款 KZ 好吸引.  KZ ZS6 最伏齒音好勁...當年班友推介 天華線. . ..
電話用 4絞線夠. 10絞有機會唔夠力推...

TOP