回覆 130# waltyuen


    石墨稀仲未買,諗緊頭尾插用甚麽規格

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 114# lokalok

靚仔喎, 仲係單晶銅我杯茶呢

係咪正式版都用呢個插? 見FB post 個線係碳纖插黎

師兄又會入3.5 插既

TOP

回覆  lokalok

靚仔喎, 仲係單晶銅我杯茶呢

係咪正式版都用呢個插? 見FB post 個線係碳纖插黎
...
saltyfatboy 發表於 2021-3-10 22:28


頭先訂咗條
    單晶銅

TOP

回覆 133# saltyfatboy


    無得揀嘛,得一條现貨

TOP

回覆 131# lokalok


   聽住 4絞 3.5回覆  
石墨4 唔好聽就用來 RUN IN 耳機  電話 開PINK NOISE APP 4粒鐘用石墨4線 每晚RUN 一下 3-4日咩耳機都好狀態
聲是傳導快通透穿透力強   訊息號多到覺"音染小" 唔係太多機食到  
另外轉插上大耳都是好用

20192.JPG (33.77 KB)

20192.JPG

TOP

回覆 136# waltyuen


    下次去攞法国佬,有貨就入一條石墨希,昨天得瘦嫂睇檔,佢講過下幾多绞的特色,我聽唔明白,咪唔搞law

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 136# waltyuen


    我未試過jr夾石墨,表示有排玩

TOP

跟唔到,咩嚟?
tskso 發表於 2021-3-10 17:14


鼎鼎大名大灣區香港品牌舜聲,無奶油你唔識㗎喎

TOP