所以睇下去用乜服務計畫就乜速度
好似你用HK POST
都有分N種速度
viviwin123 發表於 2015-4-27 20:43


佢運費唔會收得平過 i-parcel, 但比 i-parcel 更差, i-parcel 都唔會咁慢
我件貨仲未見影

TOP

回覆 121# Consultant


    係啦, 估仲係廿幾年前的空郵咩
, 幾個月前件退件一定係用最CHEAP 個種空運退啦,  記得由我寄到AMAZON收到退貨同CHECK 完CONFIRM 可退錢都唔洗兩個星期搞掂 可能我地批貨抧關啦.

TOP

剛剛收到.

TOP

回覆 116# viviwin123
邊間最平

TOP

仲有邉個同我一樣未收到?

TOP

仲有邉個同我一樣未收到?
ysl 發表於 2015-4-28 18:55

未收到

TOP

可以提供集運資料嗎?
rhino 發表於 2015-4-28 01:57

回覆  viviwin123
邊間最平
sunyung 發表於 2015-4-28 18:13


其實最平美國集運米又係果間
google下好易揾到~ $2.5usd/lb
好唔好用自行評估啦(以前係有D負評~,但自提唔就腳

12月前好似貨太多,又多人集件,所以慢到pk
12月後改制度+換地址後,試過3次都係到貨後1日俾$,俾$後一日寄, 3日後拎得

TOP

而家已經唔係兩個半一磅喇

TOP

而家已經唔係兩個半一磅喇
monster2046 發表於 2015-4-28 20:51



    邊個話架

TOP

邊個話架
viviwin123 發表於 2015-4-28 22:14



    我11月用佢 1月中先收到件......
Bad list 左xdd, 最近搵到2間,加上觀塘返工,隔離就係

TOP