回電
lionking32 發表於 2014-7-18 13:14



    一樣la 開工時間個個on trading中好難 傾電話的
我地係行open office 大至老細 都係沒room 的

TOP

本帖最後由 mikemagic 於 2014-7-18 14:06 編輯

終於都收到耳機, 好靚呀
想問原 pack 係咪得一張流流地的膠紙痴住架

TOP

終於都收到耳機, 好靚呀
想問原 pack 係咪得一張流流地的膠紙痴住架
mikemagic 發表於 2014-7-18 14:04



    係

TOP

終於都收到耳機, 好靚呀
想問原 pack 係咪得一張流流地的膠紙痴住架
mikemagic 發表於 2014-7-18 14:04



    終於都收到耳機????
你訂??

快d run in 下佢la
仲有如果你覺bass太勁可換銀線

TOP

聽電話
lionking32 發表於 2014-7-18 13:10

呢兩日都有人問我攞咗電話跟 WhatsApp,話約出來交流,不個有就打咗好多次來問嘢,有問題點解唔一次過諗好晒先問,仲要問返相同問題

都係出返個香港電話方便好多

TOP

呢兩日都有人問我攞咗電話跟 WhatsApp,話約出來交流,不個有就打咗好多次來問嘢,有問題點解唔一次過諗好 ...
snp386 發表於 2014-7-18 17:09



    問野??
禁攪笑~~~

TOP

回覆 124# shal
係呀, 試完買嗰下無貨, 佢話今日會有咪訂囉, 如果吾係都吾訂
現在還工作中, 試吾到

TOP

我仲用緊Shure SE215
遲d可能會入ching你果款

TOP

回覆  shal
係呀, 試完買嗰下無貨, 佢話今日會有咪訂囉, 如果吾係都吾訂
現在還工作中, 試吾到:dizz ...
mikemagic 發表於 2014-7-18 17:17



    聽日係星期六日可慢慢玩
不過如果你覺得不夠女毒可換銀線 or 銅+銀
淘寶買線好la HK太貴

TOP

回覆 126# shal
我話我無玩耳機,點出來交流,只係上網睇得多,可能比你哋知多少少咁

不過今日就同個仔玩緊新野,紅米+紅米 Note+ T1E,兩對 T1E Run 咗咁多日,佢兩個活塞單元跟215單活塞單元真係有得比

TOP