提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

any 5% more discount???

TOP

真係遲買平好多舊
不過唔送香港

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
mkid 發表於 2017-4-25 15:40

我用代運ja


via HKEPC Reader for Android

TOP

係...for your info.

Sp1都係2萬零yen

https://www.amazon.co.jp/s/ref=nb_sb_noss?__mk_zh_CN=%E4%BA% ...
chris_kai_kai 發表於 2017-4-25 15:16


都係等行貨拎上手用O下先.. 再決定好 D..

TOP

我用代運ja


via HKEPC Reader for Android
chris_kai_kai 發表於 2017-4-25 16:58


   
代運加埋都平過原價

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

ching們,岩岩有朋友同我講,原來果堆賣得好平既賣家,好大機會係fake user,唔知點解日馬最近多左好多呢類既假賣家,比左錢但無貨到

不過我比左錢,同左日馬客服講叫退錢

TOP

ching們,岩岩有朋友同我講,原來果堆賣得好平既賣家,好大機會係fake user,唔知點解日馬最近多左 ...
chris_kai_kai 發表於 2017-4-25 20:33


   
平得太多
都係唔好買喇

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

平得太多
都係唔好買喇

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
mkid 發表於 2017-4-25 20:40


頭先再上日馬望,有啲賣家平到17xx Yen =__="

上google jp,日本網民話果邊原來近呢幾日有好多假賣家出現。

TOP

小心

光棍佬教仔...

TOP

阿媽信,又加番上36Kえん

TOP