未有時間落後巷, 想問師兄Leaf 同 Kirin, 動態 & 音場邊對比較造得出色D? 先謝! ...
twins_chun 發表於 2022-8-9 15:59 
師兄對Kirin我試過幾次都唔差,不過對比對Leaf我覺得可塑性更高,不過兩對都要煲70個鐘以上先聽得出佢嘅水準,依家對Leaf嘅音場闊,人聲清,高音滑咗,低音最正,又深又沉,之前要夾線依家已經唔使,重要個價平過對Kirin,不過老板對Leaf未煲好要試就有心理準備好啲 ,我個人嚟講就真心好鐘意,當然係要煲好啦
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) |