師兄啲聽感真係要試過就知的,呢對高頻未去得晒換線係其中一仲改變調音嘅方法,我覺得佢應該煲好會出返晒 ...
jpwinson 發表於 2022-7-30 14:31

16pro煲左應大有進步空間
我前天起用鬼太鼓座以中火煲左兩晚,今天D線條利左,空間感同層次感都出左不少
今晚用小提琴煲煲佢個中高睇下點先

TOP

16pro煲左應大有進步空間
我前天起用鬼太鼓座以中火煲左兩晚,今天D線條利左,空間感同層次感都出左不少
...
摩囉星 發表於 2022-7-30 14:55

等你分享呀,我呢排真係太忙有時係屋企坐坐下都訓咗真係唔記得煲機,索性帶住佢哋聽就當煲機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄講得啱,正常圈係重低音,但呢對高音同樂器偏向多,低音都有但未夠所以可以用銅線去加強同調節下啲高 ...
jpwinson 發表於 2022-7-30 08:41


bass 再要更彈, 夾埋Katana 3 嚟聽包你滿意

TOP

師兄試完對Hook X有冇啲心動呀,呢對真係唔錯的,當然都係睇自己想要啲咩啦  

via HKEPC IR Pro ...
jpwinson 發表於 2022-7-30 14:27

似乎對我絶缘, 否則大出血!
另外Hook X都幾大食?!

TOP

bass 再要更彈, 夾埋Katana 3 嚟聽包你滿意
twins_chun 發表於 2022-7-30 17:33

唔得,佢彈得滯會過咗,我今日用條金銀蛇試緊

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

似乎對我絶缘, 否則大出血!
另外Hook X都幾大食?!
Duran 發表於 2022-7-30 17:46

Hook X其實只要比多少少,唔算大食,不過你比多佢都承接到所以會覺得比極都唔夠,師兄等消費卷幫你啦,買咗唔會後悔

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 1096# jpwinson
第二期消费券未派已駛突! 已買其他玩具及想換手机!

TOP

bass 再要更彈, 夾埋Katana 3 嚟聽包你滿意
twins_chun 發表於 2022-7-30 17:33

今日終於試到對Leaf夾咩線最好,係條金線同金銀蛇,呢兩條都可以令到佢啲音圓滑好多,唔使粒粒都太大,有興趣嘅師兄可以落去試吓

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  jpwinson
第二期消费券未派已駛突! 已買其他玩具及想換手机!
Duran 發表於 2022-7-30 19:03

咁師兄都可以試玩對AS16Pro,呢對平好多又出到好聲,唔使擔心啲高音,只要煲好佢就應該出晒比你,都算最近性價比嘅耳機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 1099# jpwinson
謝師兄推荐, 已試可惜冇缘剛剛被其他師兄買了最後一對!
要等下ㄧ批!

TOP