摩囉星 當前離線
中級會員
師兄啲聽感真係要試過就知的,呢對高頻未去得晒換線係其中一仲改變調音嘅方法,我覺得佢應該煲好會出返晒 ... jpwinson 發表於 2022-7-30 14:31
TOP
jpwinson 當前離線
16pro煲左應大有進步空間 我前天起用鬼太鼓座以中火煲左兩晚,今天D線條利左,空間感同層次感都出左不少 ... 摩囉星 發表於 2022-7-30 14:55
twins_chun 當前離線
師兄講得啱,正常圈係重低音,但呢對高音同樂器偏向多,低音都有但未夠所以可以用銅線去加強同調節下啲高 ... jpwinson 發表於 2022-7-30 08:41
Duran 當前離線
師兄試完對Hook X有冇啲心動呀,呢對真係唔錯的,當然都係睇自己想要啲咩啦 via HKEPC IR Pro ... jpwinson 發表於 2022-7-30 14:27
bass 再要更彈, 夾埋Katana 3 嚟聽包你滿意 twins_chun 發表於 2022-7-30 17:33
似乎對我絶缘, 否則大出血! 另外Hook X都幾大食?! Duran 發表於 2022-7-30 17:46
回覆 jpwinson 第二期消费券未派已駛突! 已買其他玩具及想換手机! Duran 發表於 2022-7-30 19:03